Zapytanie ofertowe na usługę załadunku jednostek paletowych wysłodków suszonych brykietowanych na środki transportu podczas kampanii buraczanej 2024/2025 – dla Cukrowni Glinojeck / Pfeifer & Langen S.A.

» Notice description

Zapytanie ofertowe na usługę załadunku jednostek paletowych wysłodków suszonych brykietowanych na środki transportu podczas kampanii buraczanej 2024/2025  – dla Cukrowni Glinojeck / Pfeifer & Langen S.A.
Szanowni Państwo,
Pfeifer & Langen Polska S.A. zakład w Glinojecku zwraca się z prośbą o złożenie oferty na usługę załadunku jednostek paletowych wysłodków suszonych brykietowanych na środki transportu w magazynie materiałów paszowych.
Termin składania ofert mija 09.07.2024 roku.
Kontakt techniczny: Marek Gąsiorowski  508 399 364; marek.gasiorwski@diamant.pl
Ofertę proszę przygotować w następującej formie:
Ad. 1 – podanie stawki za załadunek 1 jednostki paletowej towaru;
Główne założenia dotyczące usługi załadunku:
Ilość jednostek paletowych do załadunku - 35400 sztuk (+/- 3%)
Określone ramy czasowe projektu - okres trwania Kampanii Cukrowniczej 2024/2025 (szacunkowo około 115 dni)
Narzędzia wykorzystywane do realizacji usługi -> wózki widłowe kontrahenta
Obowiązujący system pracy - system pracy poniedziałek - piątek dwuzmianowy (6- 22) + dyżur sobotni – załadunek od 6- 15;
Liczba personelu niezbędnego do prawidłowej realizacji: - załadunek 2 do 4 osób
Obowiązki:
Obsługa kadrowo – płacowa
Wypłata wynagrodzenia personelowi obsługującemu załadunki
Wymiana pracownika w przypadku niskiej efektywności
Aktualne badania lekarskie, książeczka zdrowia na potrzeby sanitarno- epidemiologiczne
Uprawnienia operatorów wózków widłowych UDT – dokumenty dostarczone Zleceniodawcy przed wysłaniem zamówienia
Zarządzanie procesem załadunku
Raportowanie
Utrzymanie porządku w obszarze załadunku i magazynu pasz
Zabezpieczenie pracowników w indywidualne środki ochrony osobistej BHPprzed przystąpieniem do realizacji usługi wszyscy pracownicy Zleceniobiorcy muszą zostać poddani przeszkoleniu z zakresu przepisów BHP przez służby BHP Zleceniodawcy oraz z zakresu wdrożonego w zakładzie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Pasz zgodnie z wymaganiami Standardu GMP+.W ofercie proszę zapisać: „Zapoznałem się i akceptuje szablonem umów ujętych w: OGÓLNE WARUNKI UMÓW - ZAKUPY i DOSTAWY, DZIEŁO NA RZECZ SPÓŁEK GRUPY PFEIFER & LANGEN W POLSCE (10.05.2024),
https://www.pfeifer-langen.pl/wp-content/uploads/Ogolne-Warunki-Umow-Zakupy-i-Dostawy_10.05.2024.pdf
Załączniki:
OWZ
Zasady przystąpienia do zapytania ofertowego:
Kupujący korzysta z platformy zakupowej przygotowanej przez Logintrade S.A., jako narzędzia do kontaktów z dostawcami i oferentami, w szczególności poprzez zapytania zakupowe mające na celu dokonywanie przez Kupującego zakupu towarów i usług.
Oferty handlowe (dalej: oferty) odbierane są przez Kupującego wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej. Rejestracja w bazie dostawców Kupującego, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. Potencjalny dostawca musi zarejestrować się w bazie dostawców Kupującego, co wiąże się z uzyskaniem loginu i hasła do korzystania z platformy zakupowej, przeglądania zapytań i składania ofert.
Wprowadzenie oferty dostawcy do systemu platformy zakupowej nie oznacza, że Kupujący potwierdza otrzymanie oferty. Potwierdzenie otrzymania oferty przez Kupującego dokonywane będzie na każdorazowe żądanie oferenta i nie oznacza jej przyjęcia przez Kupującego. Wyłącza się stosowanie art. 66, 661 oraz 682 Kodeksu cywilnego.
Zapytanie zakupowe (postępowanie zakupowe) prowadzone przez Kupującego nie jest aukcją w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Składając ofertę oferent określa termin do jej przyjęcia, nie krótszy jednak niż czas trwania postępowania zakupowego.
Przyjęcie oferty nie oznacza zawarcia umowy między Kupującym a wybranym oferentem. Umowa sprzedaży towarów lub usług między Kupującym a wybranym oferentem wymaga dla swojej ważności formy pisemnej (umowy lub zamówienia dokonanego przez uprawnionego reprezentanta Kupującego). W przypadku nie zawarcia umowy sprzedaży w ciągu miesiąca od poinformowania wybranego oferenta o wyborze oferty, wynik postępowania zakupowego i wybór oferenta przestają wiązać strony.
Kupujący ma prawo do:
Nie informowania oferentów i potencjalnych dostawców o przebiegu i wyniku postępowania zakupowego. Informacja o wyborze oferty przesyłana jest przez Kupującego wyłącznie podmiotowi, którego oferta została przyjęta. Brak udzielenia odpowiedzi co do wyboru oferty oznacza, że oferta ta nie została wybrana przez Kupującego;
Anulowania postępowania zakupowego, bez podania przyczyn. Oferty złożone przez oferentów uważane są wówczas za niewiążące. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia z tego tytułu;
Zmiany warunków postępowania zakupowego, w szczególności rodzaju i ilości towarów i usług. Zmiana warunków akcji ofertowych musi się odbyć w taki sposób, który umożliwi oferentom dostosowanie ofert do nowych warunków zapytania. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia co do postępowania zakupowego sprzed zmiany jej warunków;
Zmiany terminu do złożenia ofert, podjęcia decyzji co do wyboru oferty, a także odstąpienia od postępowania zakupowego bez uprzedniego powiadomienia oferentów i bez podania;
Zadawania oferentom za pośrednictwem platformy zakupowej wszelkich zapytań dodatkowych przewidzianych funkcjonalnością programu, jakie okażą się niezbędne do podjęcia decyzji o wyborze dostawcy.
Oferentom nie przysługuje prawo do odwołania się od wyników postępowania zakupowego.
Regulamin platformy zakupowej dostępny jest w panelu rejestracyjnym lub w innym miejscu wskazanym przez Logintrade S.A. i ma zastosowanie do postępowań zakupowych.
Pozdrawiam / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
Ernest Filipiak
Kupiec Strategiczny
Pfeifer & Langen Polska S.A.
Adres korespondencyjny:
Pfeifer & Langen Polska S.A.
Ul. Niedziałkowskiego 27
63-000 Środa Wielkopolska
tel. kom. (mobile): + 48 693 471 877
e-mail: ernest.filipiak@diamant.pl
www.diamant.pl
www.pfeifer-langen.pl
www.sklep.diamant.pl

Produkty
1. stawki za załadunek 1 jednostki paletowej towaru - 35400 szt.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

09.07.2024 | 14:00


» Location

ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań


» Category assortment

  • Construction machinery and parts
  • Production machinery and parts
  • Utility machinery, equipment and parts
  • Agricultural machinery, equipment and parts
  • Consumables for machines and equipment
  • Mining machines, equipment and spare parts
  • Mining equipment maintenance
  • Układy hydrauliczne do sterowania i zasilania oraz ich elementy

» Buyer data

Pfeifer & Langen Polska S.A.
ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań
NIP: 7840003412


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Machines, equipment and spare parts category published on OnePlace in last 10 days.