Dostawa materiałów medycznych, sprzętu medycznego, opatrunków specjalistycznych, drobnego sprzętu medycznego, apteczek oraz wkładów do apteczek dla 34 WOG oraz dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu (zamówienie z podziałem na 5 zadań)
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych, sprzętu medycznego, opatrunków specjalistycznych, drobnego sprzętu medycznego, apteczek oraz wkładów do apteczek dla 34 WOG oraz dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 następujących części (zadań):
1) Część nr 1 - Dostawa materiałów medycznych,
2) Część nr 2 – Dostawa drobnego sprzętu medycznego,
3) Część nr 3 – Dostawa sprzętu medycznego,
4) Część nr 4 – Dostawa opatrunków specjalistycznych,
5) Część nr 5 – Dostawa apteczek oraz wkładów do apteczek.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określają załączniki nr 1A, 1B, 1C,1D i 1E do SWZ (stanowiące równocześnie formularze kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej) oraz załącznik nr 9 – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę.
5. Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie dostaw wyszczególnione w Załączniku 1A do SWZ, 1B do SWZ,1C do SWZ, 1D do SWZ oraz 1E do SWZ (w zależności od części, o które ubiegać będzie się Wykonawca).
6. Zamawiający wymaga, aby wartość ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę w odniesieniu do poszczególnych pozycji asortymentowych była jednakowa w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.
7. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.
8. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1A do SWZ dla części nr 1 i/lub załącznik nr 1B do SWZ dla części nr 2 i/lub załącznik nr 1C do SWZ dla części nr 3 i/lub załącznik nr 1D do SWZ dla części nr 4; i/lub załącznik nr 1E do SWZ dla części nr 5.
2) postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4A do SWZ dla części nr 1 i 5, Załącznik nr 4B do SWZ dla części nr 2 i 3, Załącznik nr 4C do SWZ dla części nr 4,
3) Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika medycznego (PRM) - załącznik nr 6 do SWZ, Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla opakowania pakietu medycznego (IPMED) -załącznik nr 7 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla walizki reanimacyjnej - załącznik nr 8 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika-sanitariusza (PRS) -załącznik nr 9.
Tryb przetargu: Podstawowy art. 275 pkt 1
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
28.06.2024 | 10:00
» Location
Rzeszów
» Category assortment
- Medical equipment
» Buyer data
34. Wojskowy Oddział Gospodarczy
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Health care, medical equipment and services, veterinary medicine category published on OnePlace in last 10 days.