Wybór dostawcy usługi w zakresie wykonania zjazdu z ul. Obornickiej do lokalizacji stacji tankowania wodoru we Wrocławiu

» Notice description

Zamawiający – zaprasza do złożenia oferty techniczno-handlowej.
I. Organizator Postępowania: ZE PAK Spółka Akcyjna ul. Kazimierska 45, 62-510 Konin KRS: 0000021374, Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego NIP: 665-000-16-45, REGON: 310186795, kapitał zakładowy w wysokości 101 647 094,00 zł w całości wpłacony.
II. Zamawiający: PAK-PCE Stacje H2 Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Koninie, przy ulicy Kazimierskiej 45, 62-510 Konin zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000864570, NIP 665-30-34-059, GUS Regon 387285965, kapitał zakładowy w wysokości 9 000 000,00 PLN.
1. Przedmiot zamówienia.
Wykonanie zjazdu z ul. Obornickiej do lokalizacji stacji tankowania wodoru we Wrocławiu, zgodnie z zakresem rzeczowym – Załącznik nr 2 do zlecenia PP/PI/225/2023
Zakres rzeczowy - Załącznik nr 2 do zlecenia PP/PI/225/2023
Załącznik - Dokumentacja projektowa (cz.I i Cz.II)
W zakresie oferenta jest organizacja prac wraz ze wszystkimi uzgodnieniami z zarządcą drogi oraz opłatami na czas prowadzenia prac w pasie drogowym.
2. Termin realizacji:
2 miesiące od podpisania umowy.
3. Warunki płatności
Płatność przelewem w terminie 30 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
4. Termin składania oferty.
07.06.2024r., godz.11.00
5. Sposób przygotowania oferty.
1) Ofertę w języku polskim, w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem należy złożyć z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej.
2) Oferta winna zawierać propozycję wynagrodzenia netto w PLNplus określenie wysokości podatku VAT, ze wszystkimi kosztami. W/w propozycję należy wpisać przy składaniu oferty na Platformie Zakupowej.
3) Do oferty składanej na Internetowej Platformy Zakupowej należy załączyć:
a. formularz ofertowy (Załącznik nr 1),
b. oświadczenie o statusie podatnika w podatku VAT,
c. zakres rzeczowy – Załącznik nr 2 do zlecenia PP/PI/208/2023 podpisany przez oferenta.
d. projekt Umowy podpisany przez oferenta
Język postępowania
1. Językiem obowiązującym podczas całego przebiegu niniejszego postępowania jest język polski.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Jeśli Dostawca/Wykonawca składa dokumenty wydane w języku obcym, musi załączyć je w oryginalnym brzmieniu wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski.
Tłumaczenie musi być podpisane/poświadczone przez osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę, tzn. uprawnioną/uprawnione do reprezentacji Dostawcy/Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem, wydanym przez właściwy organ rejestrowy (np. Krajowy Rejestr Sądowy), bądź przez stosownie umocowanych pełnomocników, albo przez tłumacza przysięgłego.
Tłumaczenia powinny być opatrzone tekstem „za zgodność tłumaczenia z oryginałem”.
W przypadku niezgodności pomiędzy wersją obcojęzyczną i wersją polską dokumentu, rozstrzygająca jest wersja polska.
3. Wszystkie dokumenty dotyczące ewentualnych podwykonawców zagranicznych dostarczane przez Dostawcę/Wykonawcę w ofercie muszą być również sporządzone, lub przetłumaczone na język polski.
4. Odstępstwa od ww. wymagań mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego.
6. Otwarcie oferty.
Otwarcie oferty nastąpi na platformie zakupowej bez obecności Oferentów.
7. Koszty przygotowania oferty.
1) Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z opracowaniem oferty.
2) Wszelkie inne koszty związane z uczestnictwem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu aż do udzielenia zamówienia są również ponoszone przez Wykonawcę i nie będą zwracane przez Zamawiającego.
8. Okres związania Ofertą.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres30 dni, a bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonego w pkt. 4 Zapytania Ofertowego. W sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji i Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, oferta pozostaje wiążąca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu.
9. Warunki formalne udziału w postępowaniu.
1) Złożenie oferty zgodnej z wymaganiami Zamawiającego, w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem.
2) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. Nie otwarto wobec Wykonawcy likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wykonawcy nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
3) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, winien mieć pełne i niezaprzeczalne prawo do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania na terenie Polski i ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku jakichkolwiek roszczeń ze strony osób trzecich. W przypadku wystąpienia roszczeń osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich, wynalazczych i innych związanych z wykonaniem zamówienia, roszczenia te przejmuje Wykonawca. W przypadku poniesienia przez Zamawiającego jakichkolwiek strat wynikłych z tego tytułu, straty te będą rekompensowane przez Wykonawcę z uwzględnieniem wszystkich kosztów dodatkowych, sądowych i prawniczych.
4) W celu spełnienia powyższych warunków Wykonawca jest zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w trakcie składania oferty poprzez platformę zakupową.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania od Wykonawcy dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych wymagań (np. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z „CEIDG” (Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, stosowne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub KRUS, referencje, wykazy pracowników).
10. Wyjaśnienia do Zapytania Ofertowego
1) Do dnia 03.06.2024r. godz.11.00 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego.
2) Pytania należy przesłać poprzez platformę zakupową lub e-mailem na adres:kloc-wiatrowska.urszula@zepak.com.pl
3) Treść wyjaśnień będzie przekazana e-mailem, faksem lub poprzez aktualizację Zapytania Ofertowego na platformie zakupowej.
4) W przypadku, gdy Dostawca złoży ofertę przed aktualizacją Zapytania Ofertowego, musi ona zostać złożona ponownie.
5) Informacji udziela w zakresie proceduralnym Urszula Kloc-Wiatrowska, tel. 63 247 32 75.,
W zakresie merytorycznym Wojciech Korzec, tel.63 247 10 59
11. Zastrzeżenia.
1) Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany treści Zapytania Ofertowego.
2) Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania zakupowego w dowolnym momencie bez wybrania oferty i bez podania przyczyn takiej decyzji.
3) Zamawiający po zakończeniu postępowania zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonej oferty.
12. Pozostałe postanowienia
1) Zamawiający nie zwraca materiałów przesłanych w związku z postępowaniem zakupowym.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4) Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli:
a. nie odpowiada treści zaproszenia ofertowego
b. Wykonawca nie spełnia warunków formalnych udziału w postępowaniu
c. Wykonawca złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania
d. Wykonawca złożył ofertę po terminie składania ofert
5) W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych jest załącznikiem do zapytania ofertowego. Dostawcy/Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej.
6) Dostawca/Wykonawca/ podwykonawca/ podmiot trzeci, ma obowiązek, podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby udziału w postępowaniu, wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.13 i 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał.
7) Złożenie oferty handlowej jest potwierdzeniem poprawności danych teleadresowych umieszczonych w Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego.
8) Złożenie oferty handlowej jest potwierdzeniem posiadania pełnomocnictwa do składania ofert przez osobę zamieszczającą ofertę na Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego.
9) Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem treści zaproszenia do składania ofert, Regulaminu korzystania z Platformy Zakupowej dostarczanej przez Logintrade Sp. z o.o. oraz Ogólnych Warunków Zakupów , a także klauzuli informacyjnej o ochronie danych osobowych umieszczonych na stronie internetowej https://zepak.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html.
10) Zamawiający może wykluczyć z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę/dostawcę, który w okresie 3 lat przed rozpoczęciem postępowania nie wykonał lub nienależycie wykonał inne zamówienie.
11) Zamawiający przewiduje zastosowanie negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej (aukcje nie są aukcjami elektronicznymi w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) w drugim etapie postępowania, do którego zostaną zakwalifikowane najkorzystniejsze oferty. Zamawiający poinformuje Dostawców o wszelkich postanowieniach dotyczących przeprowadzenia drugiego etapu poprzez Internetową Platformę Zakupową, e-mailem lub faksem.
12)Zamawiający działając na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. 2019 poz. 118) oświadcza, iż posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 6) tej ustawy jako podmiot powiązany.

Produkty
1. wykonanie zjazdu z ul.Obornickiej do lokalizacji stacji tankowania wodoru we Wrocławiu - 1 Jednostka działania

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

07.06.2024 | 11:00


» Location

Kazimierska 45
62-510 Konin


» Category assortment

  • Finishes, paints, floors
  • Construction and renovation services

» Buyer data

ZE PAK SPÓŁKA AKCYJNA
Kazimierska 45
62-510 Konin
NIP: 6650001645


» Contact details

Available after sign in

Sign in