"Ubezpieczenie odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych z tytułu wykonywania czynności zawodowych przy wykonywaniu władzy publicznej w okresie 01.06.2024 r. - 31.05.2025 r."

» Notice description

Nazwa: Ubezpieczenie funkcjonariuszy publicznych
Opis: Proszę wskazać wysokość składki przy każdej sumie gwarancyjnej
Ilość: 1 [inna]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
E-fakturowanie (Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika)
Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. (Proszę potwierdzić)

Opis i specyfikacja:

Zamawiający Gmina - Miasto
Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza doskładania
ofert w procedurze zaproszenia do złożenia oferty na realizację
zamówienia o wartości poniżej 130.000
zł pn.:
"Ubezpieczenie
odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych z tytułu
wykonywania czynności zawodowych przy wykonywaniu władzy publicznej
w okresie 01.06.2024 r. - 31.05.2025 r."


I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera
opis przedmiotu zamówienia.
II. Wykonawca jest związany ofertą przez
30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.

III. Jeżeli Wykonawca, którego oferta
została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od
zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą
spośród pozostałych ofert.


IV. Zamawiający
wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą
okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.

V. Zaproszenie, a także warunki
zaproszenia mogą być zmienione lub odwołane.

VI. Zamawiający zastrzega sobie prawo
odwołania zaproszenia bez podania przyczyny, bądź zamknięcia
zaproszenia bez wyboru którejkolwiek z ofert.

VII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym
zaproszeniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

VIII. Osobą uprawnioną do porozumiewania
się z Wykonawcami jest Urszula Tyszewska









KLAUZULA
INFORMACYJNA Z ART.13 RODO

Gmina
Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”,
informuję, że:

administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek
1, 09-400 Płock;

Dane
kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock:
iod@plock.eu,

Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego pn.
"Ubezpieczenie
odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych z tytułu
wykonywania czynności zawodowych przy wykonywaniu władzy publicznej
w okresie 01.06.2024 r. - 31.05.2025 r."


Odbiorcami
danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na
podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych,
operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji
publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy
państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów
prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty,
którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie
obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18
i art. 19 oraz art.74
ust.3
i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021
Poz. 1129
z pózn.zm.)
Prawo
Zamówień publicznych.

Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje
cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;

Podanie
danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być
warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie
wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może
odrzucić ofertę.


Posiada
Pani/Pan:


na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;

na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia
Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub
uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP*;

na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;


prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;

______________________

*Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

28.05.2024 | 15:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Urząd Miasta Płocka


» Contact details

Available after sign in

Sign in