Szacowanie wartości zamówienia wykonania remontu toalet w Urzędzie Miejskim w Koronowie.
» Notice description
Nazwa: Szacowanie wartości wykonania remontu toalet w Urzędzie Miejskim w Koronowie.
Opis: Proszę o podanie łącznej, pełnej wartości wykonania remontu.
Ilość: 1 [usługa]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Zapoznanie się z klauzulą informacyjną (Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam")
Opis i specyfikacja:
800x600
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
Zamawiający informuje, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości i nie zostanie zakończone wyborem oferty. Zamawiający jest zobowiązany do przeprowadzenia szacowania wartości zamówienia w myśl artykułów 32-35 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W celu zapewnienia rzetelności i transparentności procesu, Zamawiający zdecydował się na zastosowanie w tym celu platformy zakupowej.
Gmina Koronowo (dalej: Zamawiający) zaprasza do oszacowania wartości zamówienia w postępowaniu dot. Wykonania remontu toalet w Urzędzie Miejskim w Koronowie.
Potencjalni Wykonawcy, którzy oszacowali wartość zamówienia w przypadku późniejszego wystawienia Zapytania Ofertowego zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest Pani Maja Olejnik tel.: 523826403.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem szacowania wartości jest wykonanie remontu toalet na parterze, przewidującego zmianę w układzie funkcjonalno-użytkowym w celu dostosowania pomieszczeń do obowiązujących warunków technicznych w tym przystosowanie jednej z toalet do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pomieszczenia zlokalizowane są w Urzędzie Miejskim w Koronowie ul. Pomianowskiego 1.
W załączonej dokumentacji przygotowano plan remontów dotyczący dwóch oddzielnych zadań (parter i piwnica). W przedmiotowym szacowaniu wartości zamówienia
800x600
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}
należy wycenić wyłącznie wykonanie remontu pomieszczeń znajdujących się na parterze, oznaczonych w inwentaryzacji budowlanej:
1.01 PRZEDSIONEK
1.02 TOALETA DLA PRACOWNIKÓW
1.03 PRZEDSIONEK
1.04 PRZEDSIONEK
1.05 TOALETA OGÓLNODOSTĘPNA
W ramach remontu toalet na parterze zaprojektowano zmianę układu funkcjonalno-użytkowego, która zakłada wydzielenie z istniejącej przestrzeni dwóch toalet-toalety z przedsionkiem dla mężczyzn oraz toalety bez przedsionka dla kobiet, dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Toaletę dla mężczyzn wyposażono w umywalkę z szafką, w której zaprojektowano elektryczny podgrzewacz ciepłej wody użytkowej, pisuar oraz miskę ustępową, natomiast toaletę dla kobiet i osób z niepełnosprawnościami w umywalkę i miskę ustępową. W obydwu toaletach zaprojektowano wyposażenie w dozownik na mydło, podajnik do ręczników papierowych oraz kosz na zużyte ręczniki papierowe i szczotkę do wc.
Załącznikiem do niniejszego zapytania jest specyfikacja w skład której wchodzi:
-inwentaryzacja budowlana,
-projekt wykonawczy,
-przedmiar robót,
-specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
II. Warunki udziału w wycenie szacunkowej:
Wymagania stawiane Wykonawcy:
Wykonawca oświadcza, że dysponuje wiedzą przedmiotową niezbędną do przeprowadzenia wyceny prac w zakresie opisanym w szacowaniu wartości zamówienia.
III. Termin wykonania szacowania wartości:
Ostateczny termin zakończenia przyjmowania szacowania wartości ustala się na 03.06.2024 r.
IV. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
1. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez Zamawiającego odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
V. Sposób złożenia szacowania wartości
1. Szacowanie wartości stanowi wypełniony formularz znajdujący się na Platformie.
2. W oszacowanej cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3. Nie dopuszcza się składania szacowania ofert częściowych.
VI. Pozostałe informacje
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;
2. Szacowana cena podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, kompletną, jednoznaczną, nadto musi uwzględniać: wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, wszelkie zobowiązania Wykonawcy oraz obejmować wszystkie ewentualne dodatkowe stanowiące ryzyko Wykonawcy koszty, jakie poniósłby Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji całości przedmiotu zamówienia;
3. Przed obliczeniem szacowanej ceny Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, zwracając uwagę, czy dokumentacja zawiera w swej treści wszystkie rozwiązania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz czy z dokumentacji Wykonawca może uzyskać wszystkie informacje niezbędne do przygotowania wyceny wartości szacunkowej.
4. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
03.06.2024 | 10:00
» Location
Available after sign in
Sign in» Category assortment
No category
» Buyer data
Urząd Miejski Koronowo
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests on OnePlace in last 10 days.