LUZE27-Naprawa poziomu P4 -lokomotywy 401Da nr 146.

» Notice description

1) Przedmiot zamówienia:     Naprawa poziomu P4 - lokomotywy spalinowej 401Da nr fabryczny 146, realizacja na podstawie załączonej dokumentacji. 2) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonanie: zgodnie z załączoną umową. b) Miejsce wykonania: u Wykonawcy. 3) Warunki wykonania: a) Transport: na koszt Wykonawcy. b) Termin realizacji usługi: 8 tygodni od wystawienia zamówienia. c) Gwarancja: Co najmniej 6 m-cy. 4) Termin i forma płatności: przelew 30 dni po otrzymaniu poprawnej faktury. 5) Zamawiający działając na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj.     Dz. U. 2019 poz. 118) oświadcza, iż posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 6) tej ustawy. 6) Złożenie oferty handlowej jest: a) równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem treści niniejszego zaproszenia do składania ofert, regulaminu Internetowej Platformy Zakupowej     dostarczanej przez Logintrade Sp. z o.o. oraz Ogólnych Warunków Zakupów umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego, b) równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem wzoru umowy (jeżeli jest dołączony do zaproszenia), oświadczeniem o braku zastrzeżeń do     projektu umowy i zobowiązaniem do podpisania umowy w przypadku wyboru jego oferty oraz zobowiązaniem odesłania podpisanej umowy Zamawiającemu      najpóźniej w ciągu 5 dni od jej otrzymania, c) potwierdzeniem poprawności danych teleadresowych umieszczonych w Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego, d) potwierdzeniem posiadania pełnomocnictwa do składania ofert w imieniu Dostawcy/Wykonawcy przez osobę składającą ofertę na Internetowej     Platformie Zakupowej Zamawiającego, e) w przypadku udziału Oferenta w dogrywce potwierdzeniem akceptacji zawartych w opisie dogrywki warunków, f) oświadczeniem Oferenta, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane     osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu udziału w niniejszym postępowaniu zakupowym, oraz zapoznał się z klauzulą informacyjną     umieszczoną na stronie internetowej Zamawiającego, g) oświadczeniem Oferenta, że jest czynnym podatnikiem VAT, a brak posiadania statusu czynnego podatnika VAT wymaga wyraźnego określenia w treści     składanej oferty, h) oświadczeniem Oferenta, że oferta będzie wiążąca 60 dni od dnia zakończenia zbierania ofert określonego w niniejszym zaproszeniu, a w sytuacji,     gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, jego oferta pozostanie wiążąca     w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu. 7) Oferty: a) Oferty będą przyjmowane od dnia: 13.05.2024 r. od godz. 10.00. b) Oferty będą przyjmowane do dnia: 20.05.2024 r. do godz. 10.00. c) Składanie ofert częściowych: Nie dotyczy. d) Składanie ofert równoważnych: Nie dotyczy. e) Oferty należy składać z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej. f) Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z opracowaniem ofert i o ile nie określono inaczej nie zwraca materiałów przesłanych w związku z     ofertą. g) Otwarcie ofert nastąpi bez obecności Oferentów. h) Przewidywany termin wyboru najkorzystniejszej oferty: maj 2024r. i) Kryterium wyboru oferty: cena. j) Oferta musi zawierać: a. dane Oferenta składającego ofertę, b. proponowane wynagrodzenie netto w PLN ze wszystkimi składnikami, c. adres mail’owy do prowadzenia korespondencji, k) Wymagania formalne udziału w postępowaniu: a. Złożenie oferty w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem. b. Załączenie w internetowym formularzu dokumentów: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6     miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (2) referencje, kosztorys ofertowy. 8) Wadium: Nie dotyczy. 9) Oferent, jeżeli inaczej nie ujęto w załączonym do zaproszenia projekcie umowy, zobowiązuje się do zapłaty kar umownych: a) za odstąpienie od realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Dostawcy/Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto za tę część     przedmiotu zamówienia, której dotyczy odstąpienie, b) za zwłokę w dostawie/wykonaniu - w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia, za każdy dzień zwłoki, nie mniej     jednak niż 200 zł, c) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, w okresie gwarancji oraz rękojmi w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego netto za całość     przedmiotu zamówienia za każdy dzień zwłoki licząc od dnia, w którym wada powinna być usunięta. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Odrzucenia oferty jeżeli jej treść jest niezgodna z zaproszeniem do złożenia Oferty. b) Zażądania od każdego Oferenta dodatkowych wyjaśnień, oświadczeń lub oryginału dokumentów dopuszczających do postępowania. c) Zmiany treści ogłoszenia lub warunków postępowania. d) Swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert. e) Stosowania dogrywki (np. aukcji lub negocjacji) do postępowań realizowanych w trybach które przewidują taką możliwość. f) W sytuacji dogrywki w formie aukcji odmowy uznania zgłoszenia przez Oferenta problemów technicznych (uniemożliwiających udział w aukcji) w     przypadku braku uczestnictwa Oferenta w aukcji testowej. g) Żądania od Dostawcy/ Wykonawcy pisemnego potwierdzenia cen na materiały/usługi objęte postępowaniem. h) W przypadku wyboru oferty żądania od Dostawcy/ Wykonawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia pisemnie, faxem lub pocztą elektroniczną. 11) Pozostałe: a) Przetarg nie odbywa się w myśl przepisów zawartych w ustawie prawo zamówień publicznych. b) Komunikacja z Oferentami w trakcie procesu zakupu będzie prowadzona przez platformę zakupową, faxem oraz pocztą elektroniczną. c) Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań w formie pisemnej do trzech dni roboczych przed dniem rozpoczęcia zbierania ofert, a odpowiedzi zostaną     opublikowane do dnia rozpoczęcia zbierania ofert. Pytania należy kierować do kupca prowadzącego postępowanie: Barbara Kuznowicz@kwbkonin.pl d) Dostawy mogą być realizowane na podstawie zawartej umowy lub zamówienia. Załączniki: Projekt umowy zostanie dołączony w ciągu kilku dni. Dokumentacja DSU.

Produkty
1. Inne usługi obce - 1 szt.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

20.05.2024 | 10:00


» Location

600-lecia 9
62-540 Kleczew


» Category assortment

  • Vehicles, trailers, boats and planes
  • Special-purpose vehicles, trailers, boats and planes
  • Road and railroad services
  • Transport and logistics

» Buyer data

PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin S.A.
600-lecia 9
62-540 Kleczew
NIP: 665-00-03-147


» Contact details

Available after sign in

Sign in