Świadczenie usługi w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w budynkach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM 3 w Gorozwie Wlkp.

» Notice description

Nazwa: Rejon ADM 3
Opis: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie rocznego przeglądu instalacji gazowych w budynkach gminnych ujętych w załączniku "Wykaz GMINA 2024 przeglądy gazowe", polegający w szczególności na: wykonaniu próby szczelności instalacji gazowej tj. kontrola szczelności przewodów gazowych w lokalach mieszkalnych i użytkowych (w tym piwnicach) w budynkach, dokonanie przeglądów urządzeń i kurków gazowych, sprawdzenie prawidłowości podłączenia urządzeń gazowych z instalacją gazową, sprawdzenie prawidłowości podłączeń urządzeń gazowych do przewodów kominowych (spalinowych) oraz zapewnienie wentylacji dla pomieszczeń, w których zainstalowane są urządzenia gazowe, sporządzanie stosownych protokołów (w załączeniu) odrębnych dla każdego mieszkania/lokalu/klatki schodowej.
Jako cenę należy podać stawkę jednostkową dla wykonania przeglądu w jednym lokalu. Stawka obejmuje koszt przeglądu na częściach wspólnych budynku. Ilość lokali została określona w poz. "Ilość" obok.
Ilość: 76 [usługa]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 21 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Możliwe fakturowanie częściowe, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" )
Termin realizacji (do 31.10.2024 r. W przypadkach niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia o ustalony przez strony czas niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Podzielona płatność (Zamawiający zastrzega, że płatności będą dokonywane w systemie podzielonej płatności tzw. "split payment". Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".)
Sposób rozliczenia (Stawka ryczałtowa za 1 lokal (cena obejmuje wykonanie usługi na częściach wspólnych instalacji).)
Oświadczenie w zakresie VAT (oświadczam, że jestem płatnikiem podatku VAT. Proszę potwierdzić wpisując "TAK". Jeżeli nie, proszę wpisać podstawę zwolnienia.
Jednocześnie informujemy, że jeżeli ofertę składa Wykonawca niebędący czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie zawierające podstawę prawną zwolnienia. W przypadku utraty przez wykonawcę prawa do zwolnienia podmiotowego z podatku VAT w trakcie realizacji umowy, nadal będzie obwiązywać cena brutto wynikająca z oferty. Jeżeli ofertę składa wykonawca, który jest osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, cena oferty powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej wyraża zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty) o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty. )
Protokoły (Potwierdzeniem wykonania przeglądu będą protokoły o treści zgodnej z załącznikiem. Protokół z przeprowadzonej kontroli powinien zawierać imienną pieczątkę osoby wykonującej przegląd potwierdzającej posiadanie niezbędnych uprawnień budowlanych.
Proszę potwierdzić wpisując "TAK".)
Wykluczenia z postępowania (A) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwana dalej „ustawą sankcyjną” z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wyklucza się: 1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. B) W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt A) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści: "Nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7.1.ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę: C) Oferta wykonawcy, o którym mowa w pkt A zostanie odrzucona.)
Propozycje zapisów w treści przyszłej umowy (1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności w przypadku zmiany koordynatora realizacji przedmiotu zamówienia oraz w przypadku zmiany właściciela nieruchomości o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę.
2. W przypadku braku instalacji lub braku gazomierza – ½ stawki za lokal
3. W przypadku braku podpisu protokołu przez lokatora – brak płatności za lokal
4. Kontroli mogą dokonać osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej oraz osoby z kwalifikacjami, które wynikają z przepisów o dozorze technicznym i energetyce. Pracownicy świadczących usługę muszą posiadać identyfikatory ze zdjęciem oraz legitymacje służbowe wraz z uprawnieniami w celu umożliwienia identyfikacji Wykonawcy.)
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy: (Warunkiem podpisania umowy jest przedłożenie w Administracji: 1. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji dostępnym pod adresem: https://zgmgorzow.bip.gov.pl/regulamin-udzielania-zamowien-publicznych-przez-zgm/regulamin-udzielania-zamowien-publicznych-przez-zgm.html
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

17.05.2024 | 12:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp.


» Contact details

Available after sign in

Sign in