Serwis przepompowni na obiektach inżynieryjnych.

» Notice description

1. Wykaz użytych pojęć
OPZ – Opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca - Osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie Zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła Umowę zakupową lub Umowę centralną.
Zamawiający - PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Olsztynie.
2. Ogólne informacje o przedmiocie zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa całorocznego serwisu przepompowni w okresie trzech lat, ujętych w „Wykazie przepompowni” – załączniki nr 1 i 2 wraz z niezbędnymi naprawami konserwacyjnymi , które będą utrzymywać prawidłowe funkcjonowanie urządzeń znajdujących się w przepompowniach, w którego zakres wchodzą czynności polegająca na:
1/ Przeglądzie przepompowni w ciągu roku , minimum 4 razy z częstotliwością minimum
1 raz na 3 miesiące.
2/ Dokonywanie wpisów w dokumentacji przepompowni - związanych z wykonanymi
czynnościami:
• serwisowaniem
• przeglądami
• naprawami.
3/ Wykonaniu prac naprawczych polegających na wymianie części i prac z tym związanych
np. prace związane z wyciągnięciem i naprawą pomp, napraw uszkodzeń
mechanicznych oraz uszkodzeń szaf sterowniczych w wyniku działań osób
postronnych, itp.. Prace dodatkowe będą wykonane po uzgodnieniu i akceptacji
z Zamawiającym na podstawie „Protokołu konieczności wykonania naprawy”
zawierającego cenę ich wykonania.
Przystąpienie do naprawy usterek i awarii zgłaszanych przez Zamawiającego, nie później
niż 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia.
Osoby wykonujące usługi muszą posiadać uprawnienia SEP:
- uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku
dozoru,
- uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku
Eksploatacji.

3. Rodzaj zamawianych usług.
Usługa całorocznego serwisu przepompowni (przepompownie deszczowe) w okresie trzech lat, ujętych w „Wykazie przepompowni” – załączniki nr 1 i 2 wraz z niezbędnymi naprawami konserwacyjnymi , które będą utrzymywać prawidłowe funkcjonowanie urządzeń znajdujących się w przepompowniach, w którego zakres wchodzą czynności polegająca na:
1/ Przeglądzie przepompowni w ciągu roku , minimum 4 razy z częstotliwością minimum
1 raz na 3 miesiące.
2/ Prowadzenie dokumentacji pracy przepompowni i przeglądów - wpisy w książkach.
3/ Wykonaniu prac naprawczych polegających na wymianie części i prac z tym związanych
np. prace związane z wyciągnięciem i naprawą pomp, napraw uszkodzeń
mechanicznych oraz uszkodzeń szaf sterowniczych w wyniku działań osób
postronnych, itp..
4. Miejsce realizacji zamówienia
Teren Zakładu Linii Kolejowych w Olsztynie
- Sekcja Eksploatacji w Działdowie, przepompownie - linia kolejowa nr 009 (załącznik nr 1)
- Sekcja Eksploatacji w Olsztynie, przepompownie – linia nr 353, 204 i 220 (załącznik nr 2)
5. Harmonogram realizacji zamówienia
6.
Termin wykonania zamówienia: 36 m-cy od dnia podpisania Umowy.
7. Parametry świadczonych usług
Zamawiający oczekuje, iż przedmiotowe zadanie zostanie wykonane w sposób rzetelny, terminowy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawem budowlanym.
8. Specyfikacja techniczna
Celem zamówienia jest:
Usługa całorocznego serwisu przepompowni w okresie trzech lat, ujętych w „Wykazie przepompowni” – załącznik nr 1 i 2, wraz z niezbędnymi naprawami konserwacyjnymi , które będą utrzymywać prawidłowe funkcjonowanie urządzeń znajdujących się w przepompowniach, w którego zakres wchodzą czynności polegająca na:
1/ Przeglądzie przepompowni w ciągu roku , minimum 4 razy z częstotliwością minimum
1 raz na 3 miesiące:
- testowanie działania przepompowni,
- oczyszczenie pływaków,
- wykonaniu drobnych napraw,
- wykonanie niezbędnych czynności , w celu utrzymania w sprawności technicznej
urządzeń przepompowni,
- utrzymanie czystości w pomieszczeniach przepompowni,
- wykonanie raz w roku pomiarów elektrycznych.
2/ Dokonywanie wpisów w dokumentacji przepompowni - związanych z wykonanymi
czynnościami:
• serwisowaniem
• przeglądami
• naprawami.
3/ Wszystkie czynności i prace zgodnie z umową będą potwierdzone w dokumentach,
• ze strony Wykonawcy zostaną podpisane przez osoby przeszkolone z zasad bezpieczeństwa podczas wykonywania prac na terenie PKP PLK S.A. i posiadające pieczątkę zawierającą uprawniania do ich wykonywania.
• ze strony Zamawiającego – przez upoważnionego pracownika czytelnymi podpisami lub podpisem z pieczątka zawierającą stanowisko.
Wzory protokołów w załączeniu.
4/ Wykonaniu prac naprawczych polegających na wymianie części i prac z tym związanych
np. prace związane z wyciagnięciem i naprawą pomp, napraw uszkodzeń
mechanicznych oraz uszkodzeń szaf sterowniczych w wyniku działań osób
postronnych, itp.. Prace dodatkowe będą wykonane po uzgodnieniu i akceptacji
z Zamawiającym na podstawie „Protokołu konieczności wykonania naprawy”
zawierającego cenę ich wykonania.
5/ Cena prac naprawczych będzie się składać z składników :
- zryczałtowany koszt dojazdu
- koszt naprawy zawierający: zakup materiałów i robociznę
Przystąpienie do naprawy usterek i awarii zgłaszanych przez Zamawiającego, nie później
niż 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia.
Umowa będzie podpisana na okres 36 m-cy, od dnia podpisania umowy.
9. Wymagania prawne:
1/ Osoby wykonujące usługę muszą posiadać uprawnienia:
- uprawnienia SEP w zakresie dozoru i eksploatacji: obsługa, konserwacja, remont,
montaż, w zakresie kontrolno-pomiarowym.
2/ Wykaz minimum 3 Usług (referencje) w zakresie zbliżonym do przedmiotu niniejszego zamówienia, usługi konserwacji przepompowni zbliżone swoim charakterem do przepompowni obiektów inżynieryjnych, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, terminu, nazwy Zamawiającego.
3/ Wymagane aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu, potwierdzającego okoliczność uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia, rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca w przypadku uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu zobowiązany jest złożyć poświadczoną kopię odpowiedniego zaświadczenia,
4/ Wymagane aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub innego dokumentu potwierdzającego okoliczności uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca w przypadku uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu zobowiązany jest złożyć poświadczoną kopię odpowiedniego zaświadczenia.
5/ Obowiązek zapoznania się z obowiązującym wymaganiami w zakresie bezpieczeństwa pracy zawartymi w przepisach powszechnie obowiązujących oraz w wewnętrznych aktach prawnych PKP Polskie Linie Kolejowe S. A., w odniesieniu do prac wykonywanych na terenie Zamawiającego i zobowiązuje się do ich przestrzegania, a w szczególności do stosowania się do zapisów: „Zasad bezpieczeństwa pracy obowiązujących na terenie PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. podczas wykonywania prac inwestycyjnych, utrzymaniowych i remontowych wykonywanych przez pracowników podmiotów zewnętrznych lbh-105”
6/ Obowiązek zapoznania się z dokumentem: „Polityka Bezpieczeństwa Informacji w
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.SZBI-lbi-1a”
10. Termin i warunki gwarancji
Gwarancja na udzielone naprawy zostanie udzielona na okres 12 miesięcy.
11. Sposób płatności
Należności będą uregulowane po protokolarnym odbiorze robót podpisanym przez Zamawiającego.
Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany
w prawidłowo wystawionej fakturze w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej wystawienia.
12. Kary umowne
Zamawiający będzie miał prawo żądania od Wykonawcy zapłaty kar umownych zgodnie z Umową.
13. Prawo opcji
Nie dotyczy.
14. Podwykonawcy
Przy wykonywaniu Umowy Wykonawca nie może posługiwać się podwykonawcami.
15. Zamówienia dodatkowe
Nie dotyczy.
16. Uwagi końcowe
Brak.

Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe otwarte
Rodzaj zamówienia: Usługi
Podstawa prawna: Regulamin logistyczny
Kategoria zakupowa / grupa materiałowa zamawiającego: USŁUGI KONSERWACJI OBIEKTÓW INŻYNIERYJNYCH
Termin wszczęcia: 2024-05-09

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

14.05.2024 | 10:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

  • Road and railroad services

» Buyer data

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Dział gospodarki materiałowej i zamówień
03-734


» Contact details

Available after sign in

Sign in