Back

Remont łazienek w Szkole Podstawowej w Skołyszynie

» Notice description

Nazwa: Pozycja 1
Opis: Należy podać kwotę za całość zamówienia
Ilość: 1 [robota budowlana]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (przelew 30 dni, proszę potwierdzić)
Gwarancja (min. 36 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy)
Formularz oferty (proszę o załączenie skanu wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego formularza oferty oraz o potwierdzenie)
Projekt umowy (proszę o załączenie skanu wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego projektu umowy oraz o potwierdzenie)
Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (Wykonawca, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Dz.U. z 2022 r. poz. 835) podlegać będzie wykluczeniu z postępowania. Proszę potwierdzić brak podstaw do wykluczenia na podstawie powyższej ustawy.)

Opis i specyfikacja:

GPIR.271.2.18.2024 Skołyszyn, dn. 30.04.2024 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Remont łazienek w Szkole Podstawowej w Skołyszynie”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu dwóch łazienek (na parterze i piętrze) zlokalizowanych w Szkole Podstawowej w Skołyszynie, 38-242 Skołyszyn 222.

W ramach zamówienia należy m.in. wykonać:1)
Łazienka na parterze:· Demontaż
umywalek wraz z bateriami (2 kpl.) oraz toalet (2 kpl.);· Rozebranie
okładzin ściennych z płytek (ok. 38m2) oraz z boazerii (ok. 25,5m);· Rozebranie
posadzek z płytek (ok. 13,5m2) oraz z wykładziny PCV (ok. 6m2);· Demontaż
drzwi wraz z ościeżnicami (4 kpl.);· Rozbiórka
ścian działowych oraz poszerzenie otworów drzwiowych (ok. 2m2);· Zeskrobanie i
zmycie starych farb (ok. 41m2);· Demontaż
parapetów kamiennych (2 szt.);· Murowanie
ścian działowych (ok. 8m2);· Tynkowanie
(ok. 42m2);· Naproża
systemowe (3 szt.);· Gruntowanie
powierzchni pionowych (ok. 100m2) oraz poziomych (ok. 39m2);· Wykonanie
wylewki samopoziomującej (ok. 19,5m2);· Wykonanie
okładzin ściennych (ok. 62,5m2) i posadzki z płytek (ok. 19,5m2);· Dwukrotne
malowanie z dwukrotnym szpachlowaniem ścian i sufitów (ok. 54m2);· Zabudowy
rurociągów kanalizacyjnych z płyt g-k (ok. 15m2);· Ościeżnice
oraz skrzydła drzwiowe płycinowe o świetle przejścia min. 90cm (3 kpl.);· Wykonanie
trzech kabin WC z płyt HPL o wysokości min. 2,0m (łącznie ok. 12,00m2);· Montaż
urządzeń sanitarnych tj.: umywalka porcelanowa wraz z baterią (4 kpl), ustęp
typu kompakt (4 kpl.), uchwyt dla osób niepełnosprawnych (2 kpl.), kratka
ściekowa (2 kpl.), zawór czerpalny (2 kpl);· Kratki
wentylacyjne wraz z wykuciem kanałów (3 kpl);· Wykucie bruzd
w ścianach (w tym rozbiórka zabudowy g-k) i posadzkach oraz wymiana i wykonanie
nowych rurociągów instalacji kanalizacji sanitarnej (piony, poziomy oraz
podejścia dla urządzeń w remontowanej łazience oraz pion kanalizacyjny na
niższej kondygnacji) wraz z zaprawieniem bruzd - piony i podejścia pod WC
PVC110, umywalki PVC50, kratki ściekowe PVC50;· Wykonanie
nowej instalacji wodnej dla projektowanych urządzeń wraz z podejściami
(umywalka 4 szt, WC 4 szt, zawór czerpalny 2 szt.);· Dostosowanie
instalacji elektrycznej do potrzeb remontowanej łazienki (okablowanie, gniazda,
łączniki, oświetlenie);· Przeniesienie
grzejnika płytowego o ok. 100-200cm (2 kpl.);2)
Łazienka na piętrze:· Demontaż
umywalek wraz z bateriami (5 kpl.) oraz toalet (5 kpl.);· Rozebranie
okładzin ściennych z płytek (ok. 46,5m2);· Rozebranie
posadzek z płytek (ok. 26,5m2);· Demontaż
drzwi wraz z ościeżnicami (6 kpl.);· Rozbiórka
ścian działowych oraz poszerzenie otworów drzwiowych (ok. 6m2);· Zeskrobanie i
zmycie starych farb (ok. 54m2);· Demontaż
parapetów kamiennych (4 szt.);· Murowanie
ścian działowych (ok. 18m2);· Tynkowanie
(ok. 37m2);· Naproża
systemowe (3 szt.);· Gruntowanie
powierzchni pionowych (ok. 114m2) oraz poziomych (ok. 53m2);· Wykonanie
wylewki samopoziomującej (ok. 26m2);· Wykonanie
okładzin ściennych (ok. 71m2) i posadzki z płytek (ok. 26m2);· Dwukrotne
malowanie z dwukrotnym szpachlowaniem ścian i sufitów (ok. 69m2);· Zabudowy
rurociągów kanalizacyjnych z płyt g-k (ok. 10m2);· Ościeżnice
oraz skrzydła drzwiowe płycinowe o świetle przejścia min. 90cm (3 kpl.);· Wykonanie czterech
kabin WC z płyt HPL o wysokości min. 2,0m (łącznie ok. 12,00m2);· Właz
strychowy 60x60 wraz z odmalowaniem stalowych szczebli;· Montaż
urządzeń sanitarnych tj.: umywalka porcelanowa wraz z baterią (5 kpl), ustęp
typu kompakt (5 kpl.), uchwyt dla osób niepełnosprawnych (2 kpl.), kratka
ściekowa (2 kpl.), zawór czerpalny (2 kpl);· Kratki
wentylacyjne wraz z wykuciem kanałów (3 kpl);· Wykucie bruzd
w ścianach (w tym rozbiórka zabudowy g-k) i posadzkach oraz wymiana i wykonanie
nowych rurociągów instalacji kanalizacji sanitarnej (piony, poziomy oraz
podejścia dla urządzeń w remontowanej łazience oraz piony służące jako
odpowietrzenie) wraz z zaprawieniem bruzd - piony podejścia pod WC PVC110,
umywalki PVC50, kratki ściekowe PVC50;· Wykonanie
nowej instalacji wodnej dla projektowanych urządzeń wraz z podejściami
(umywalka 5 szt, WC 5 szt, zawór czerpalny 2 szt.);· Dostosowanie
instalacji elektrycznej do potrzeb remontowanej łazienki (okablowanie, gniazda,
łączniki, oświetlenie);· Przeniesienie
grzejnika płytowego o ok. 100-200cm (2 kpl.);3)
Pozostałe:· Należy
przewidzieć wszelkie roboty nieujęte w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz
dokumentacji projektowej, które konieczne są do wykonania zadania zgodnie ze
sztuką budowlaną;· Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych
robót.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego
zapytania.
W
PRZEDMIARZE ROBÓT PODANE SĄ ORIENTACYJNE WARTOŚCI, WYKONAWCA PRZED ZŁOŻENIEM
OFERTY POWINIEN DOKONAĆ WŁASNYCH OBMIARÓW I OGLĘDZIN.W PRZEDMIARZE ROBÓT PODANE SĄ ORIENTACYJNE
WARTOŚCI, WYKONAWCA PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY POWINIEN DOKONAĆ WŁASNYCH OBMIARÓW I
OGLĘDZIN.

Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do
wykonania zadania dostarcza Wykonawca na własny koszt, który
należy uwzględnić w złożonej
ofercie.
Wykonawcy
zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe
informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt
7:30-14:00 (informacje pok. nr 23).

Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: od 24 czerwca 2024 r. do 20 sierpnia 2024 r.

Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 10 maja 2024 r. do godz. 9:00.
Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.

Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.
Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.

Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Wykonawca, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Dz.U. z 2022 r. poz. 835) podlegać będzie wykluczeniu z postępowania na podstawie niżej wymienionych przesłanek:
Z
postępowania wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz.
835); 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu,
którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.Wykonawca jest zobowiązany
potwierdzić na stronie niniejszego postępowania, że nie podlega wykluczeniu z
postępowania na podstawie w/w przesłanek. Stosowne
oświadczenie zawiera również formularz ofertowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491751 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy,proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.).

Bogusław Kręcisz
Wójt Gminy Skołyszyn

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

10.05.2024 | 09:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Gmina Skołyszyn


» Contact details

Available after sign in

Sign in