Back

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników z: KMP w Wałbrzychu (ul. Mazowiecka 2) oraz KP II w Wałbrzychu (ul. Psie Pole 7)

» Notice description

Nazwa: Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników z: KMP w Wałbrzychu (ul. Mazowiecka 2) oraz KP II w Wałbrzychu (ul. Psie Pole 7)
Opis: Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników z: KMP w Wałbrzychu (ul. Mazowiecka 2) oraz KP II w Wałbrzychu (ul. Psie Pole 7)
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Wg załącznika nr 1/harmonogramu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.





Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE




















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}




Przedmiotem
zamówienia jest usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz
z dzierżawą pojemników z:



I. KMP
w Wałbrzychu, ul. Mazowiecka 2, 58-300 Wałbrzych

II. KP I w Wałbrzychu, ul. Psie Pole 7, 58-301 Wałbrzych




Rodzaje
odbieranych odpadów, częstotliwość wywozu odpadów, liczba i pojemność
pojemników :




I. KMP
w Wałbrzychu, ul. Mazowiecka 2, 58-300 Wałbrzych



1.
odpady zmieszane – wywóz 1 raz w
tygodniu, pojemnik 2x1100l,

2. papier – wywóz 1 raz w tygodniu, pojemnik 1x1100l, 1x240l,

3. metale i tworzywa sztuczne – wywóz 1 raz w tygodniu - pojemnik 1x1100l, wywóz 2 razy w miesiącu – pojemnik 1x240l,

4. szkło – wywóz 1 raz w miesiącu, pojemnik 1x240l,

5. bio – wywóz 2 razy w miesiącu (kwiecień-wrzesień), 1 raz w miesiącu (październik-marzec), pojemnik 1x240l.



II. KP
I w Wałbrzychu, ul. Psie Pole 7, 58-301 Wałbrzych








Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE




















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}



1.
odpady zmieszane – wywóz 1 raz w
tygodniu, pojemnik 1x1100l, 1x240l,

2. papier – wywóz 2 raz w miesiącu, pojemnik 2x1100l, 1x240l,

3. metale i tworzywa sztuczne – wywóz 2 razy w miesiącu - pojemnik 1x1100l,1x240l,

4. szkło – wywóz 1 raz w miesiącu, pojemnik 1x240l,

5. bio – wywóz 2 razy w miesiącu (kwiecień-wrzesień), 1 raz w miesiącu (październik-marzec), pojemnik 1x240l.








Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE




















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}



Umowa
na usługę odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników zawarta będzie od dnia 01.09.2024 r. do
dnia 31.08.2025 r.



Bardzo proszę o wypełnienie i podpisanie załączonych do zapytania ofertowego




1.
załącznika nr 1 – KALKULACJA CENOWA do
zapytania ofertowego,

Uprzejmie proszę o przesłanie oferty w wartości brutto.Wartość usługi wpisana w formularzu na Platformie Zakupowej musi być zgodna z kwotą wpisaną w Załączniku nr 1 - KALKULACJA CENOWA (wartość usługi za 12-m-cy - łącznie usługa odbioru odpadów i dzierżawy pojemników).

2.
oświadczenia nr 1 do zapytania ofertowego,
3.
oświadczenia nr 2 do zapytania ofertowego.



Ponadto proszę również o dołączenie
poprzez Platformę Zakupową skanu zaświadczenia o wpisie do rejestru
działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z
nieruchomości na terenie miasta i gminy Wałbrzych.



Wszystkie powyższe dokumenty proszę dołączyć do składanej oferty poprzez formularz Platformy Zakupowej.

Projekt umowy wraz z załącznikiem RODO do wglądu.




Wykonawca
oświadcza, że posiada stosowne zezwolenia na transport, odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych potrzebne do prowadzenia
działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. Wykonawca jest
zobowiązany przez cały okres obowiązywania umowy do posiadania aktualnego
zezwolenia (DECYZJI) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie
gospodarki odpadami. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z
Ustawą o odpadach z dnia 14.12. 2012 r. oraz Ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. z dnia 14.12. 2012 r. oraz Ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r.


W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 871 36 12.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

24.05.2024 | 10:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

KWP Wrocław


» Contact details

Available after sign in

Sign in