Back

Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz Gdański

» Notice description

Nazwa: Materiały biurowe i papier ksero
Opis: Proszę załączyć uzupełniony formularz wypełniając kolumny 6 do 9 oraz wpisując dane wykonawcy i wartość zamówienia słownie brutto.
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury za każdą dostarczoną partię materiałów. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (3 dni od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Koszt dostawy (Dostawa oraz wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego w budynkach Urzędu Miasta Pruszcz Gdański: przy ul. Grunwaldzkiej 20 (budynek II piętrowy, bez windy),
ul. Wojska Polskiego 44, ul. Krótkiej 4
po stronie dostawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:



Szanowni Państwo,



Gmina Miejska Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka
20, 83-000 Pruszcz Gdański

zaprasza do złożenia oferty na dostawę pn.
„Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz
Gdański”.



Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania
Zamawiającego:1. Przedmiotem
zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru ksero dla Urzędu Miasta
w Pruszczu Gdańskim.2. Szczegółowy
opis potrzeb zamawiającego określa formularz rzeczowo-cenowy.3. Zamawiający
zastrzega, że podane w formularzu rzeczowo-cenowym ilości

są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla potrzeb obliczenia ceny oferty,

a faktyczne ilości materiałów poszczególnego rodzaju zostaną określone w
trakcie wykonywania umowy – stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego.4. Wykonawca
zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko do pomieszczenia
wskazanego przez Zamawiającego w budynkach Urzędu Miasta Pruszcz Gdański: przy
ul. Grunwaldzkiej 20 (budynek II piętrowy, bez windy), ul. Wojska Polskiego 44, ul. Krótkiej 4.5. Materiały biurowe będą
dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od daty
zawarcia umowy do dnia 30.04.2025 r.6. Wielkość
dostarczenia każdej partii materiałów biurowych będzie wynikać
z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego.












7. Wykonawca
zobowiązuje się dostarczyć określoną partię towaru do siedziby Zamawiającego w
ciągu 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy) od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. Dostawa będzie
dokonywana w godzinach 7.30 – 15.00 - po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym,
faksem lub drogą elektroniczną.



Pełna treść zapytania ofertowego znajduje się w
załączniku do postępowania.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się
brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez
przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" ,

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.



Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

06.05.2024 | 10:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Gmina Miejska Pruszcz Gdański


» Contact details

Available after sign in

Sign in