Dostawa środków czystości, higieny i estetyki oraz naczyń jednorazowego użytku do służby żywnościowej(zamówienie z podziałem na 2 części)
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, higieny i estetyki oraz naczyń jednorazowego użytku.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 następujące części:
1) Część nr 1: Dostawa środków czystości, higieny i estetyki;
2) Część nr 2: Dostawa naczyń jednorazowego użytku.
3. Szczegółową specyfikację ilościową określają załączniki nr 1A-1B do SWZ. Załączniki te stanowią równocześnie formularze kalkulacji ceny ofertowej.
3. Opis przedmiotu zamówienia określa Formularz kalkulacji ceny ofertowej: zał. nr 1A do SWZ - dot. części nr 1.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 SWZ (Wymagania eksploatacyjno-techniczne) – dot. części nr 2.
5. Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęta jest dostawa przedmiotu zamówienia w zakresie i ilości określonych w Formularzach kalkulacji ceny ofertowej – Załączniki nr 1A-1B do SWZ (w zależności, od części zamówienia o udzielenie której Wykonawca się ubiega).
6. Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do złożenia oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednorazowo. Ostatnie oświadczenie w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji Zamawiający złoży w terminie do 8 listopada 2024 r.
7. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
8. Zamawiający zastrzega, iż dostawa objęta prawem opcji musi być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego, w tym w zakresie ceny jednostkowej, Termin dostawy towaru w ramach prawa opcji wynosi 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji.
9. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ (dla każdej części zamówienia).
10. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
11. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdz. XII SWZ tylko w zakresie cz. nr 2.
Tryb przetargu: Przetarg nieograniczony
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
20.05.2024 | 10:00
» Location
Rzeszów
» Category assortment
- Kitchen accessories
» Buyer data
34. Wojskowy Oddział Gospodarczy
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Hotels and catering services category published on OnePlace in last 10 days.