Back

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw dla maluchów przy ul. Tczewskiej w Bydgoszczy

» Notice description

Nazwa: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw dla maluchów przy ul. Tczewskiej w Bydgoszczy
Opis: Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami.
Ilość: 1 [kpl.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYMnr WIM.271.2.23.2024 z dnia 10.04.2024 r.(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022. poz.1710 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.

Nazwa zadania:
Plac zabaw dla maluchów na os. Miedzyń-Prądy (Program BBO).

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw dla maluchów, na działce o nr. ew. 19/39 w obrębie ew. 0035 przy ul. Tczewskiej w Bydgoszczy.
Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1 pod nazwą: program funkcjonalno-użytkowy (PFU - uszczegółowienie).

3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania, kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia polegającego na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat inwestycji odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia (załączyć dokument potwierdzający realizację co najmniej jednej inwestycji typu: plac zabaw, o wartości brutto powyżej 30.000,- zł - referencje);

4. Załączniki do ogłoszenia:

1) Program funkcjonalno-użytkowy – PFU - uszczegółowienie (zał. nr 1),
2) Dokumentacja zdjęciowa terenu inwestycji (zał. nr 2),
3) Mapa zasadnicza zaznaczonym zakresem (zał. nr 3),
4) Wzór umowy (zał. nr 4),
5) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (do podpisania) (zał. nr 5),
6) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 6),
7) Podział ceny na składniki – do wypełnienia przez Wykonawcę (zał. nr 7),
8) Oświadczenie wykonawcy (zał. 8).

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert.
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) przewiduje się możliwość prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
Zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy (zał. nr 5)

7. Termin wykonania zamówienia: 5 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym:
1) w terminie 2 tygodni od daty zawarcia umowy - opracowanie koncepcji funkcjonalnej do zatwierdzenia przez Wnioskodawcę (Program BBO) i Użytkownika (WGK UMB) oraz Zamawiającego (WIM UMB);
2) w terminie 5 tygodni od daty akceptacji koncepcji funkcjonalnej przez Zamawiającego - opracowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym: projektu budowlanego (zagospodarowanie działki, projekt architektoniczno-budowlany i techniczny), projektu wykonawczego, przedmiarów robót budowlanych i kosztorysów inwestorskich poszczególnych branż, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymaganych do złożenia przez Zamawiającego wniosku zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, skutkującego wydaniem braku sprzeciwu przez właściwy organ administracji budowlanej;
3) w terminie 5 miesięcy od daty zawarcia umowy – wykonanie pozostałego zakresu wyszczególnionego w PFU.

8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Andrzej Bizon, inspektor nadzoru WIM (inspektor nadzoru br. konstrukcyjno - budowlana) – tel. (52) 58 59 190,
Jolanta Drostek, kierownik WIM (koordynator) – tel. (52) 58 58 169,

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: magdalena.janiak@um.bydgoszcz.pl

9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 30.04.2024 r. o godz. 9.00.

10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 5),
2) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt 3, ppkt 1),
3) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 6 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
4) Wypełniony załącznik pn.: Podział ceny na składniki (zał. nr 7),
5) oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 8).

Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 załączników spowoduje odrzucenie oferty.

11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022r., poz. 835) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTAURZĘDU MIASTA BYDGOSZCZYBogdan Tyborski



Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

30.04.2024 | 09:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Urząd Miasta Bydgoszcz


» Contact details

Available after sign in

Sign in