Dostawa nowych i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących (zamówienie z podziałem na 6 części)

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 następujących części:
1) Część nr 1: Dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących marki Kyocera;
2) Część nr 2: Dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących marki Lexmark;
3) Część nr 3: Dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących marki Konica-Minolta;
4) Część nr 4: Dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących marki Epson;
5) Część nr 5: Dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących marki Xerox;
6) Część nr 6: Dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących marki HP, Brother.
3. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z elementów i mechanizmów fabrycznie nowych, które są odpowiedzialne za sprawne działanie i jakość wydruku (te elementy to np. wszelkie czujniki, bębny światłoczułe, listwy zbierające, wszelkie walki i zębatki robocze, uszczelki, moduły dysz, moduły-chipy sygnalizujące stopień zużycia materiału eksploatacyjnego czy termin ważności itp.).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako: „OPZ”) określa załącznik nr 5 do SWZ.
5. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) zał. nr 1A do SWZ – dot. części nr 1;
2) zał. nr 1B do SWZ – dot. części nr 2;
3) zał. nr 1C do SWZ – dot. części nr 3;
4) zał. nr 1D do SWZ – dot. części nr 4;
5) zał. nr 1E do SWZ – dot. części nr 5;
6) zał. nr 1F do SWZ – dot. części nr 6;
- w zależności od części, o które ubiegać będzie się Wykonawca. Załączniki te stanowią równocześnie formularze kalkulacji ceny ofertowej.
6. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
7. Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji udzielane na zasadach, o których mowa w umowie.
8. Prawem opcji objęta jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w zakresie maksymalnym, określonym w Załączniku nr 1A do SWZ / Załączniku nr 1B do SWZ / Załączniku nr 1C do SWZ / Załączniku nr 1D do SWZ / Załączniku nr 1E do SWZ / Załączniku nr 1F do SWZ.
9. Z zastrzeżeniem postanowień odnoszących się wprost do przedmiotu umowy realizowanego w ramach prawa opcji, Zamawiający zastrzega, iż dostawy objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.
10. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą – przez wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu – przedmiotowych środków dowodowych – czyt. rozdział XII SWZ.
11. Wykonawcy, zobowiązani są do wniesienia wadium, które jest ustalone odrębnie dla każdej części postępowania.
Tryb przetargu: Przetarg nieograniczony

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

15.05.2024 | 10:00


» Location

Rzeszów, Przemyśl


» Category assortment

  • Consumables for office equipment

» Buyer data

34. Wojskowy Oddział Gospodarczy


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Office supplies, equipment and services category published on OnePlace in last 10 days.