Stworzenie strategii budowania relacji z odbiorcąi informowania o działalności artystyczno-badawczej vnLab oraz wdrożenia tej strategii
» Notice description
Zadaniem wykonawcy będzie stworzenie strategii budowania relacji z odbiorcą i informowania o działalności artystyczno-badawczej vnLab, obejmującej takie działania, jak przejęcie komunikacji z mediami, organizacja kontaktów (spotkań, wywiadów) z dziennikarzami, możliwie skuteczne informowanie szerokiej publiczności o inicjatywach vnLab, w tym przede wszystkim o wydarzeniu, jakie vnLab planuje na lato 2022, czyli o dużej konferencjinaukowej na podsumowanie pierwszego okresu działalności, a także o kolejnych premierach wybranych utworów w tym okresie finalizacji planu artystyczno-badawczego Laboratorium (w sumie premier będzie ponad 20). Wykonawca powinien przystąpić do składania oferty po rzetelnym zapoznaniu się z programem artystyczno-badawczym vnLab i z konkretną wizją strategii będącej przedmiotem postępowania, przede wszystkim zaś z koncepcją „nowych narracji wizualnych”.
Zamawiający zaprosi do negocjacji trzech Wykonawców, których oferty zostaną najwyżej ocenione w kryteriach określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z pliku word pn.: "Konkurs - Relacje z odbiorcami" zamieszczonym na platformie, w parametrach postępowania.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
08.12.2021 | 12:00
» Location
90-323 Łódź
» Category assortment
- Marketing and PR services
- Finishes, paints, floors
» Buyer data
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi
ul. Targowa 61/63
90-323 Łódź
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Marketing, publicity and PR category published on OnePlace in last 10 days.