Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Przedszkola Publicznego nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Przedszkola Publicznego nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu, obejmująca:
1.1. na działce nr 59/12 obręb 7 Miasta Golubia-Dobrzynia (oddział przy ul. Sienkiewicza 6): ścieżkę zmysłów, stelaż do ścianki muzycznej, wiatę z ławko-stołami, altanę, zgodnie z załączonym do niniejszego zapytania projektem;
1.2. na działce nr 1/8 obręb 7 Miasta Golubia-Dobrzynia (oddział przy ul. Szkolnej 37): ścieżkę zmysłów, stelaż do ścianki muzycznej, wiatę z ławko-stołami, zgodnie z załączonym do niniejszego zapytania projektem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1, w tym:
2.1. Projekt budowlany,
2.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
2.3. Zaświadczenia Starosty Golubsko-Dobrzyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu (AB.6743.208.2021.ACH z 21.05.2021, AB.6743.209.2021.ACH z 21.05.2021).
3. Przedmiary robót dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Kierownika budowy (robót), posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącego członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
5. Zapłata za przedmiot umowy nastąpi po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru oraz na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Należność z tytułu faktury będzie płatna przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku przez Zamawiającego.
6. Zamówienie będzie realizowane według wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania. W jej treści, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy. Dopuszcza się ponadto w porozumieniu z Wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla Zamawiającego.
7. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych wprowadzonego Zarządzeniem nr 2/2021 Burmistrza Miasta Golubia – Dobrzynia z dnia 04.01.2021r.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
02.07.2021 | 10:00
» Location
87-400 Golub - Dobrzyń
» Category assortment
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Gmina Miasto Golub - Dobrzyń
Plac 1000-lecia 25
87-400 Golub - Dobrzyń
telefon: 566835400
fax: Brak
email: sekretariat@golub-dobrzyn.ug.gov.pl
nip: Brak
regon: Brak
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.