REMONT/ADAPTACJA POMIESZCZEŃ/GABINETÓW PORADNI GINEKOLOGICZNEJ (D-19)
» Notice description
PRZEDMIOTEM POSTĘPOWANIA JEST WYKONANIE REMONTU/ADAPTACJI POMIESZCZEŃ/GABINETÓW PORADNI GINEKOLOGICZNEJ W BUDYNKU D-19 PRZY UL. M.SKŁODOWSKIEJ-CURIE 70 W LUBINIE .
OGÓLNY ZAKRES PRAC:
I. Gabinet nr 10
1. Demontaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem elektrycznym.
2. Wykonanie bruzd z ułożeniem nowej instalacji.
3. Miejscowe tynkowanie, gładzenie ścian.
4. Montaż nowego osprzętu elektrycznego wraz z oprawami.
5. Wymiana lamp bakteriobójczych.
6. Przygotowanie wraz z malowaniem powierzchni sufitów oraz ścian.
II. Łazienka nr 9
1. Przygotowanie wraz z malowaniem powierzchni sufitów oraz ścian.
2. Wymiana opraw oświetleniowych.
III. Gabinet nr 8
1. Wyburzenie ścianek działowych.
2. Rozebranie okładzin ściennych, podłogowych z płytek ceramicznych.
3. Demontaż sufitu podwieszanego.
4. Demontaż armatury wraz z podłączeniami instalacji wod.-kan.
5. Demontaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem elektrycznym.
6. Montaż nowej armatury wraz z nowym podłączeniem instalacji wod.-kan.
7. Wykonanie bruzd z ułożeniem nowej instalacji.
8. Montaż opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego z doprowadzeniem nowej instalacji.
9. Uzupełnienie ścianek działowych z płyt GK z wypełnieniem wełną mineralną.
10. Ułożenie płytek ściennych.
11. Montaż wykładziny podłogowej dostosowanej do pomieszczenia z robotami przygotowawczymi i wykończeniowymi.
12. Naprawa powłok ściennych, sufitowych (miejscowe tynkowanie, szpachlowanie) malowanie.
IV. Gabinet nr 11
1. Demontaż armatury wraz z podłączeniami instalacji wod.-kan.
2. Demontaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem elektrycznym.
3. Montaż nowej armatury wraz z nowym podłączeniem instalacji wod.-kan.
4. Wykonanie bruzd z ułożeniem nowej instalacji.
5. Montaż osprzętu elektrycznego z doprowadzeniem nowej instalacji.
6. Rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych.
7. Ułożenie płytek ściennych.
8. Naprawa powłok ściennych, sufitowych (miejscowe tynkowanie, szpachlowanie) malowanie.
V. Łazienka nr 11a
1. Rozebranie okładzin podłogowych z płytek ceramicznych.
2. Wykonanie ścianki działowej z płyt GK z wypełnieniem wełna mineralną.
3. Wyburzenie otworu drzwiowego z montażem nadproża wraz z obróbką.
4. Montaż stolarki drzwiowej.
5. Montaż opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego z doprowadzeniem nowej instalacji.
6. Wykonanie sufitów podwieszanych.
7. Przygotowanie podłoża i ułożenie płytek ściennych.
8. Przygotowanie podłoża i ułożenie płytek podłogowych.
9. Montaż nowej armatury z podłączeniami instalacji wod.-kan.
10. Dostawa montaż wyposażenia łazienkowego.
11. Montaż wentylatora łazienkowego.
12. Wykonanie kompletnego badania nowo wykonanej instalacji elektrycznej.
VI. Korytarz
1. Wykonanie bruzd z ułożeniem nowej instalacji.
2. Miejscowe tynkowanie, gładzenie ścian.
3. Miejscowe ułożenie tynku mozaikowego
4. Wykonanie bruzdy wraz z kompletnym montażem nowej rozdzielni.
5. Przygotowanie wraz z malowaniem powierzchni sufitów oraz ścian.
6. Demontaż klimatyzatora z kompletnym przełożeniem/montażem w gabinecie nr 11.
VII. Wyniesienie wraz z utylizacją powstałego gruzu/odpadów.
VIII. Wykonanie kompletnego badania nowo wykonanej instalacji elektrycznej.
IX. Wykonanie dokumentacji powykonawczej nowo wykonanej instalacji elektrycznej.
Prace budowlano-remontowe prowadzone będą bez wstrzymania ruchu pracy w budynku.
ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 PRZEDMIAR ROBÓT
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
09.11.2018 | 12:00
» Location
Wydział Administracji , Umów i Marketingu, ul. M. Skłodowskiej-Curie 70, Lubin 59-300 Lubin
» Category assortment
- Other
» Buyer data
Wydział Administracji , Umów i Marketingu
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Other category published on OnePlace in last 10 days.