Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO
» Notice description
Przedmiotem zamówienia jest : dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców C.R.O.
Z uwagi na komfort naszych mieszkańców i zapotrzebowanie z poszczególnych oddziałów naszego Centrum, określenie poszczególnych artykułów higieny osobistej będącej przedmiotem zamówienia przedstawia się następująco :
• Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar M o obwodzie pasa 90 - 120 cm, minimalnej chłonności 1800 ml według normy ISO 11948-1, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, elastyczny przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, boki pieluchomajtki z przewiewnej włókniny,
• Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar L o obwodzie pasa 120 - 150 cm, minimalnej chłonności 2100 ml według normy ISO 11948-1, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, elastyczny przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, boki pieluchomajtki z przewiewnej włókniny,
• Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar XL o obwodzie pasa 150 - 175 cm, minimalnej chłonności 3000 ml według normy ISO 11948-1, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, elastyczny przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, boki pieluchomajtki z przewiewnej włókniny,
• Pieluchy anatomiczne rozmiar 62 x 32,5 cm, o minimalnej chłonności 1500 ml według normy ISO 11948-1, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, wskaźnik wilgotności,
• Pieluchy anatomiczne rozmiar 62 x 32,5 cm, o minimalnej chłonności 1900 ml według normy ISO 11948-1, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, wskaźnik wilgotności,
UWAGA :
1. Powyżej wymieniona została nazwa własna określająca absorbent moczu, jeżeli oferent zaoferuje substancję inną – równoważną od wymienionej, zobowiązany jest do podania nazwy chemicznej zamiennika oraz niezbędnych w tym przypadku stosownych certyfikatów czy składu chemicznego jeśli nie jest to tajemnica producenta.
2. Zamawiający stosownie do przepisu art. 34 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w przypadku przekroczenia wartości brutto zawartej umowy.
3. Przedmiot zamówienia został dodatkowo określony w formularzu cenowym (załącznik nr 1a do SIWZ) tak pod względem asortymentowym jak i ilościowym na podstawie zapotrzebowania na dostawę art. higieny osobistej obejmujący okres 12 miesięcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu lub ilości w zależności od zapotrzebowania w danym miesiącu.
4. Dodatkowo każdy z Wykonawców zobowiązany jest dostarczyć w terminie składania ofert, artykuły będące przedmiotem zamówienia, w ilości 20 szt. z każdego asortymentu w celu sprawdzenia chłonności i jakości użytych materiałów. Próbki pojedynczych artykułów muszą być oznakowane danymi Wykonawcy.
Brak próbek eliminuje ofertę z postępowania.
W/w próbki zostaną przekazane „anonimowo” na poszczególne oddziały naszego Centrum w celu przetestowania – sprawdzenia oferowanych artykułów pod względem spełnienia postawionych wymagań. Ocena jakości próbek zostanie przeprowadzona wg systemu określonego w załącznikach nr 7 i 7a do SIWZ. Jednak część – po kilka sztuk z każdego asortymentu pozostanie w depozycie CRO przez cały okres realizacji zamówienia jako wzorzec porównawczy.
5. Ponad to w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia swego przedstawiciela, którego zadaniem będzie :
• prowadzenie wszelkich spraw wymagających bezpośredniego i systematycznego kontaktu między Narodowym Funduszem Zdrowia a C.R.O.
• pośredniczenie w formalnościach związanych z comiesięcznymi zleceniami na dostawę przedmiotu zamówienia oraz uzyskiwaniem z NFZ kart zaopatrzenia miesięcznego,
• systematyczne dostarczanie do C.R.O. faktur i potwierdzonych kart zaopatrzenia oraz niezbędnych druków i formularzy,
• stała informacja w zakresie formalności dotyczących zaopatrzenia w artykuły higieny osobistej oraz rodzaju wprowadzanych zmian przez NFZ,
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
13.08.2018 | 09:00
» Location
ul. Przybyszewskiego 255/267
Łódź 92338
Województwo: łódzkie
Polska
» Category assortment
- Personal hygiene products
» Buyer data
Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Przybyszewskiego 255/267
Łódź 92338
Województwo: łódzkie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from OSH and personal hygiene category published on OnePlace in last 10 days.