organizacja wypoczynku dla dzieci w ramach projektu „Rodzina w Centrum – wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim”
» Notice description
3.1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
3.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia wypoczynku letniego dla 16 dzieci z rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka (RDD) z powiatu słupskiego (w tym 9 dziewcząt i 7 chłopców) w wieku od 7 do 15 lat.
3.3. Wymagania organizacyjne:
1) Termin realizacji:
a) w okresie wakacyjnym – w terminie od 10 sierpnia 2018 r. do 31 sierpnia 2018 r.;
b) wyjazd na wypoczynek letni obejmujący 7 noclegów;
c) wyjazd ze Słupska na Placu Zwycięstwa w godzinach rannych;
d) powrót z wypoczynku w godzinach popołudniowych do Słupska na Placu Zwyci ęstwa;
2) Transport:
a) autokarem sprawnym technicznie o podwyższonym standardzie (uchylne siedzenia, klimatyzacja, DVD),
b) koszt związany z transportem ponosi w całości Wykonawca, w tym koszt parkingów na trasie Słupsk – cel przyjazdu – Słupsk, podczas wycieczek autokarowych, koszt paliwa, opłaty za autostrady (jeżeli dotyczy), itp.;
c) autokar nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2013 r.;
d) autokar po przeglądzie technicznym i z ważnym całościowym przeglądem technicznym;
e) postoje na trasie przejazdu, w wyznaczonych do tego bezpiecznych miejscach z możliwością skorzystania z WC;
f) w przypadku awarii, zatrzymania autokaru przez policję lub Inspekcję Transportu Drogowego z przyczyn technicznych lub zatrzymania kierowcy autokaru, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zapewnienia transportu umożliwiającego kontynuowanie wycieczki, o standardzie nie niższym niż podany w opisie jak na wstępie. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty wynikające z zaistniałej sytuacji;
g) autokar pozostaje na miejscu, przez cały czas trwania pobytu i jest do dyspozycji kierownika kolonii na realizację programu;
3) Ubezpieczenie:
a) od następstw nieszczęśliwych wypadków (świadczenie na wypadek trwałego uszczerbku na zdrowiu) – suma ubezpieczenia: min. 20.000,00 zł - dla jednego uczestnika na cały okres trwania wypoczynku,
b) ubezpieczenie bagażu – suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 800,00 zł dla jednego uczestnika,
c) ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej OC na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł;
d) wybór firmy ubezpieczeniowej pozostaje po stronie Wykonawcy, jednakże Wykonawca zobowiązany jest do przesłania Zamawiającemu kopii polis/-y ubezpieczeniowych/-ej najpóźniej na 4 dni przed terminem podpisania umowy.
4) Miejsce realizacji: miejscowość z minimalną liczbą ludności 2000 osób, położona w odległości nie większej niż 120 km od centrum miasta Słupsk.
5) Usługa ma charakter wyjazdu psychoedukacyjnego.
6) Warunki zakwaterowania:
a) zakwaterowanie musi odbywać się w obiekcie o standardzie nie gorszym niż hotelu co najmniej dwugwiazdkowego, którego standardy określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2017 r poz. 1553 tekst jednolity) oraz rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r., poz. 2166 tekst jednolity);
b) zakwaterowanie uczestników wypoczynku, tj. 16 dzieci i 3 osób kadry (tj. 2 wychowawców, 1 kierownik wypoczynku) w budynku murowanym – w rozumieniu przepisów ustawy – Prawo budowlane – położonym na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu;
c) w ofercie należy podać pełną nazwę, dokładny adres obiektu, w którym zaplanowane jest zakwaterowanie;
d) wymagania szczegółowe dla obiektu:
• pokoje 2, 3, 4 – osobowe (osobne dla dziewcząt i chłopców) z pełnym węzłem sanitarnym w pokoju lub ogólnodostępnym na korytarzu z bieżącą wodą ciepłą i zimną przez całą dobę, bez ograniczeń;
• łóżka pojedyncze bez dostawek, nie dopuszcza się łóżek piętrowych, polowych;.
• nieodpłatne zapewnienie przez obiekt czystej pościeli – oddzielnej dla każdego uczestnika;
• pokoje usytuowane w jednym kompleksie, maksymalnie na dwóch, sąsiadujących ze sobą kondygnacjach;
• pokój wyposażony w szafy, półki, miejsca na bagaż dla każdego mieszkańca, szafki nocne przy łóżkach, stolik z liczbą krzeseł odpowiadających liczbie osób w pokoju;
• sala telewizyjna wyposażona w sprawny TV, video lub DVD, gry planszowe, układanki, puzzle itp.;
e) obiekt z dostępem do terenów sportowych (co najmniej jeden z podanych: boisko do siatkówki, koszykówki, piłki nożnej) i placu zabaw oraz wydzielonego miejsca do rozpalenia ogniska;
f) nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach campingowych, namiotach, kwaterach prywatnych;
g) obiekt musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom obcym na jego teren, oświetlony.
h) w przypadku gdy oferowany obiekt posiada basen, wstęp jest bezpłatny. Wszelkie koszty ponosi Wykonawca.
7) Warunki wyżywienia:
a) całodzienne wyżywienie składające się z 4 posiłków (śniadanie w formie bufetu, obiad serwowany składający się z pierwszego, drugiego dania oraz kompotu i deseru, podwieczorek wydawany przy obiedzie, kolacja serwowana) dla wszystkich uczestników wypoczynku, zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia. Pierwszym świadczeniem dla grupy jest obiad pierwszego dnia pobytu, ostatnim świadczeniem jest obiad ostatniego dnia pobytu z zagwarantowaniem suchego prowiantu na drogę powrotną (woda butelkowa, słodka bułka, jabłko);
b) liczba posiłków adekwatna do dni pobytu;
c) śniadania winny zawierać co najmniej: pieczywo ciemne i jasne, 1 danie ciepłe np. parówki, jajecznica, naleśniki; wędliny różne, sery różne, masło, dżemy, płatki śniadaniowe, mleko ciepłe i zimne, świeże warzywa i owoce, kawa zbożowa, herbata, itp.;
d) obiady winny być dwudaniowe z deserem, zawierające co najmniej: zupę, mięsa różne, ryby różne, ziemniaki/ryż/makaron/kasza, gotowane warzywa, surówki, soki, woda mineralna, itp.;
e) podwieczorki zawierać winny drobne słodkie przekąski, owoce itp.;
f) kolacje winny zawierać co najmniej: pieczywo ciemne i jasne, przystawki różne, ewentualne dania ciepłe, wędliny różne, sery różne, świeże warzywa i owoce, woda mineralna, kawa zbożowa, herbata;
g) posiłki urozmaicone owocami i napojami;
h) stołówka powinna zmieścić całą grupę w jednej turze;
i) posiłki przygotowywane na terenie obiektu, w którym zakwaterowani są uczestnicy wypoczynku;
j) nie dopuszcza się zapewnienia wyżywienia z cateringu zewnętrznego;
k) wyżywienie w czasie wycieczek całodziennych: śniadanie przed wyjazdem w miejscu zakwaterowania, suchy prowiant na drogę (napoje, owoce, bułki), obiad poza obiektem zakwaterowania w miejscu wycieczki, kolacja w miejscu zakwaterowania uczestników wypoczynku;
l) bezpłatna woda i herbata bez ograniczeń przez cały dzień;
m) wymagania jakościowe i ilościowe posiłków przeznaczonych dla dzieci uczestniczących w wypoczynku:
• posiłki muszą spełniać najwyższy standard, muszą być przygotowywane na bazie produktów najwyższej jakości i zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HCCP oraz innych obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych;
• do przygotowania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi.
8) Warunki opieki i organizacji:
a) Wykonawca zapewni wysoko wykwalifikowaną kadrę opiekunów:
• kierownika wypoczynku oraz minimum 2 wychowawców posiadających niezbędne uprawnienia do wykonywania ww. czynności, zgodne z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452) z wykształceniem pedagogicznym i uprawnieniami z zakresu udzielania pierwszej pomocy;
• ratownika wodnego (min. jedna osoba) w przypadku dostępu do plaży morskiej lub innego kąpieliska;
• wypłata wynagrodzenia dla kadry pedagogiczno – opiekuńczej i kierownika wypoczynku leży po stronie Wykonawcy.
b) Wykonawca winien zapewnić:
• opiekę przewodnika w zwiedzanych obiektach;
• bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, muzeów, innych atrakcji turystycznych zgodnie z programem;
• utrzymanie czystości w obiekcie przez cały czas trwania wypoczynku;
• całodobową opiekę medyczną: pielęgniarka i lekarz dostępny co najmniej na telefon; lekarstwa zapewnia Wykonawca na własny koszt;
• stały nadzór wychowawcy w trakcie zajęć i spędzania czasu wolnego;
• korzystanie z infrastruktury sportowo – rekreacyjnej obiektu bez ograniczeń czasowych i dodatkowych opłat;
• sprzęt sportowo – rekreacyjny;
• podstawowe wyposażenie apteczki;
• telefon kontaktowy, umożliwiający stały kontakt z kierownikiem wypoczynku;
• opiekę kierownika wypoczynku i minimum jednego wychowawcy od momentu wyjazdu ze Słupska do czasu powrotu do Słupska.
9) Warunki w zakresie program wypoczynku:
a) wykonawca zapewni program wypoczynku dostosowany do warunków pogodowych oraz zajęć dla dzieci dostosowanych do wieku;
b) program wypoczynku będzie uwzględniał przeprowadzenie przez kadrę wypoczynku warsztatów psychoedukacyjnych w wymiarze min 10 godzin zegarowych przez co najmniej 5 dni prowadzonych w blokach 1 lub 2 godzinnych;
c) celem warsztatów psychoedukacyjnych jest m. in. kształtowanie umiejętności wyrażania emocji, budowanie sposobów prawidłowej komunikacji w grupie rówieśniczej, niwelowanie błędów małoletnich i korygowanie postaw, wzmacnianie poczucia własnej wartości; w ramach warsztatów podejmowana będzie również tematyka z zakresu uzależnień, ryzykowanych zachowań, problemów dojrzewania, odpowiednich postaw dzieci i młodzieży; warsztaty prowadzone za pomocą aktywnych form pracy z grupą;
d) wykonawca zobowiązuje się do opracowania programu i harmonogramu warsztatów psychoedukacyjnych;
e) w ramach programu wypoczynku Wykonawca zapewni:
• plażowanie i kąpiele pod opieką ratownika wodnego w przypadku usytuowania obiektu w miejscowości z dostępem do plaży morskiej lub innego kąpieliska;
• animacje, konkursy integracyjne i sportowe, zajęcia sportowe (wycieczki piesze, zabawy terenowe, zawody), zabawy animacyjne;
• ognisko z pieczeniem kiełbasek co najmniej 1 raz podczas pobytu;
• wycieczki fakultatywne (minimum dwie wycieczki do miejscowości atrakcyjnych turystycznie);
• edukację regionalną;
• wyjście na basen / aquapark w sytuacji umiejscowienia obiektu w miejscowości z dostępem do aquaparku lub innego krytego basenu lub maksymalnie w odległości do 30 km od miejsca zakwaterowania (bilety wstępu na basen/ aquapark zapewnia Wykonawca);
• wyjście do kręgielni w sytuacji umiejscowienia obiektu w miejscowości z dostępem do kręgielni (bilety wstępu zapewnia Wykonawca na grę min 1-godzinną);
• materiały biurowe i piśmiennicze do przeprowadzenia warsztatów edukacyjnych;
10) W terminie do 4 dni przed rozpoczęciem wypoczynku Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszonym wypoczynku wydane przez kuratora oświaty.
11) Wykonawca, w przypadku jego wyboru, zobowiązany jest w terminie 4 dni przed zawarciem umowy przedstawić Zamawiającemu pisemną informację nt. terminu organizowanego wypoczynku, a także szczegółowy program i harmonogram wypoczynku i warsztatów psychoedukacyjnych.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
03.07.2018 | 10:00
» Location
Al. Sienkiewicza 20
Słupsk 76200
Województwo: pomorskie
Polska
» Category assortment
- Hotels
» Buyer data
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Al. Sienkiewicza 20
Słupsk 76200
Województwo: pomorskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Hotels and catering services category published on OnePlace in last 10 days.