In OnePlace we use cookies in order to personalise our service to you. They are saved in your browser. You can change the cookies settings in the internet browser at any time. Accept
Przygotuj stanowisko (PC) wykonując poniższe kroki:
Uzyskaj identyfikację osoby składającej podpis elektroniczny w odpowiednich placówkach.
Wykonaj instalację podpisu kwalifikowanego (czytnik, oprogramowanie, karta kryptograficzna) zgodnie z instrukcją swojego dostawcy podpisu. Po dokonanej instalacji zrestartuj komputer.
Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest Firefox lub Google Chrome lub Microsoft Edge w wersji wpieranej przez producenta.
Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
Po przystąpieniu do postępowania, a przed złożeniem oferty możesz wykonać test podpisu:
Cieszymy się, że jesteś zainteresowany nowymi możliwościami OnePlace