Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i instalacja Systemu Kolejkowego w budynku przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi.
» Notice description
1.1. Przedmiotem zamówienia obejmuje:
▪ zakup, dostawę i instalację Systemu Kolejkowego, nazywanego dalej „Rozwiązaniem” w budynku przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącą Załącznik nr 1 do s.iw.z.
▪ świadczenie usługi asysty technicznej dla Rozwiązania,
▪ przekazanie licencji na dostarczone oprogramowanie wchodzące w skład Rozwiązania (nazywane dalej „Oprogramowaniem”),
▪ dostarczenie dokumentacji instalacyjnej oraz kompletu nośników instalacyjnych Oprogramowania,
▪ dostarczenie dokumentacji technicznej Rozwiązania i dokumentacji użytkownika.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności określa Wzór umowy który stanowi załącznik nr 2 do Rozdziału II s.i.w.z.
1.3. Podane parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne, wymagane parametry oferowanego sprzętu. Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o parametrach lepszych niż żądane.
1.4. Oferowane rozwiązanie powinno spełniać wymagania Komisji Europejskiej dotyczące warunków bezpieczeństwa
i ochrony środowiska oraz procedur utylizacji.
1.5. Oferowane rozwiązanie ma być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy, wyprodukowane nie wcześniej niż w I półroczu 2019r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
1.6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na system kolejkowy (Oprogramowanie, usługi/dostawy).Uwaga: Zamawiający odrzuci oferty, w których nie zostanie zaoferowany minimalny okres gwarancji i rękojmi.
1.7. Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych przez okres minimum 24 miesięcy.
1.8. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
1.9. Cenę oferty Wykonawca podaje w załączniku nr 3 lit. C. do niniejszej s.i.w.z. Przy obliczaniu ceny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. Formularz oferty musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę .
1.10. Zasady określające sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do niniejszej s.i.w.z.– „Wzór umowy”.
1.11. Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług/dostaw będących przedmiotem zamówienia.
1.12. Zamawiający przewiduje prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu dostaw/usług w ramach rodzajów dostaw/usług, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zakres prawa opcji określony został w niniejszej s.i.w.z. (m.in. w Rozdziale II: Załącznik nr 3 „Formularz oferty – C. Cena ofertowa – Zakres opcjonalny oraz w Załączniku nr 2 do s.i.w.z). i dotyczy:
a) zakupu dodatkowego zapasowego modułu drukującego drukarki termicznej; z czego Zamawiający gwarantuje zakup 1 sztuki a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb;
b) zakupu dodatkowego zapasowego ekranu dotykowego; z czego Zamawiający gwarantuje zakup 1 sztuki a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb;
c) zakupu wyświetlacza stanowiskowego LCD min. 15”; z czego Zamawiający gwarantuje zakup 1 sztuki a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb
d) przeszkolenia pracowników Zamawiającego w ilości 3 osób w zakresie samodzielnej wymiany dotykowego ekranu biletera lub moduł drukującego.
1.13. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
1.14. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
1.15. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości zamówienia objętego prawem opcji.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
01.10.2020 | 11:00
» Location
Traugutta 21/23
Łódź 90-113
Województwo: łódzkie
Polska
» Category assortment
- Vending machines, ticket machines and ATMs
» Buyer data
Łódzki Ośrodek Geodezji
Traugutta 21/23
Łódź 90-113
Województwo: łódzkie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Machines, equipment and spare parts category published on OnePlace in last 10 days.