Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jedlec
» Notice description
1) Przedmiotem zamówienia jest:
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jedlec”
Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, obręb Jedlec, działki nr 142, 163
Zakres rzeczowy:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jedlec obejmuje odcinek o długości 329,0 m, szerokość jezdni 4,0 m, zmiana nawierzchni z drogi tłuczniowej na asfalt.
a) wykonanie wyrównania z kruszywa łamanego istniejącej konstrukcji jezdni,
b) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 6 cm,
c) wykonanie poboczy.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonanie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
2) Uwaga:
Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji projektowej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”
3) Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi zgodnie z art. 568 §1 kc.
4) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców.
Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk „Informacja o podwykonawcach” stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
Zlecenie przez Wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót.
5) Nazwa i kod CPV – Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.31.40-2; Roboty drogowe
6) Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy:
a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane określone w formularzu cenowym (załącznik nr 6 do SIWZ) były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę;
b) Wykonawca, w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę) lub w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę lub w ciągu 5 dni od zawarcia umowy z podwykonawcą, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w lit. a) oraz kopii umów o pracę z ukrytymi danymi adresowymi i płacowymi pracowników (wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności);
c) Zamawiający ma prawo w okresie realizacji zamówienia, zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia;
d) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji i dokumentów, o których mowa w lit. b) i c) Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł;
e) w przypadku wykonywania czynności określonych w lit. a) przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień pracy każdej osoby niezatrudnionej na podstawie umowy o pracę.
7) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
08.10.2020 | 12:00
» Location
ul. Lipowa 1
Gołuchów 63-322
Polska
» Category assortment
- Road and railroad services
» Buyer data
Gmina Gołuchów
ul. Lipowa 1
Gołuchów 63-322
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.