SVA/K/4620-27/2020: „Wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w ramach modernizacji budynku nr 2 w CSWL w Poznaniu (zadanie nr 55194). Zamówienie podzielone na 2 części”
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w ramach modernizacji budynku nr 2 w CSWL w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1) Część nr I: roboty branży budowlanej i sanitarnej
Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10.1 do SIWZ, będąca podstawą do wyceny zamówienia, a także OPZ – załącznik nr 9 do umowy. Dokumentację projektową załączoną do SIWZ, a wykraczającą zakresem poza przedmiot zamówienia, należy traktować informacyjnie. Uwaga: przedmiot zamówienia nie obejmuje części robót rozbiórkowych – ich zestawienie stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.
Załączone do SIWZ przedmiary robót (załącznik nr 11.1) są dokumentami pomocniczymi, nie stanowiącymi wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W razie rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową pierwszeństwo przy wycenie zamówienia ma dokumentacja projektowa. Przedmiary robót stanowiące załącznik do SIWZ nie zawierają prac rozbiórkowych wyłączonych z zakresu zamówienia. Uwaga: spośród przedmiarów robót branży sanitarnej przedmiar robót nr 1 jest głównym przedmiarem, pozostałe są jego uzupełnieniem. Pozycje minusowe w przedmiarze robót nr 2 stanowią korektę do pozycji znajdujących się w przedmiarze robót nr 1.
W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz. (w tym w formie elaboratu zgodnie z pkt. V OPZ, - w zakresie dokumentacji niejawnej w formie papierowej) oraz 1 komplet dokumentacji powykonawczej na nośniku CD w wersji pdf wyłącznie w zakresie dokumentacji jawnej), niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), wykonania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy.
2) Część nr II: roboty branży elektrycznej i teletechnicznej
Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10.2 do SIWZ, będąca podstawą do wyceny zamówienia, a także OPZ – załącznik nr 9 do umowy. Dokumentację projektową załączoną do SIWZ, a wykraczającą zakresem poza przedmiot zamówienia, należy traktować informacyjnie.
Załączone do SIWZ przedmiary robót (załącznik nr 11.2) są dokumentami pomocniczymi, nie stanowiącymi wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W razie rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową pierwszeństwo przy wycenie zamówienia ma dokumentacja projektowa
Uwaga: ze względu na konieczność podłączenia wykonanych instalacji teletechnicznych w budynku nr 2 do istniejącego już systemu alarmowego w Jednostce Wojskowej, Zamawiający wymaga, aby zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia do instalacji KD, SSWiN, SAP, CCTV dla budynku nr 2 były kompatybilne z zaprojektowanymi i już zabudowanymi, a określone w dokumentacji projektowej parametry techniczne są minimalnymi wymaganymi przez Zamawiającego.
W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz. (w tym w formie elaboratu zgodnie z pkt. V OPZ, - w zakresie dokumentacji niejawnej w formie papierowej) oraz 1 komplet dokumentacji powykonawczej na nośniku CD w wersji pdf wyłącznie w zakresie dokumentacji jawnej), niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), wykonania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
05.10.2020 | 10:00
» Location
ul. Ignacego Paderewskiego 6
Nowy Dwór Mazowiecki 05-100
Województwo: mazowieckie
Polska
» Category assortment
- Construction supervision and other construction services
- Other construction and renovation works
- Landscaping services
- Technical building installation services
- Dismantling services
- Road and railroad services
- Dredging and regulation of water bodies and watercourses
- Design services
- Finishing and renovation works
» Buyer data
AMW SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
Nowy Dwór Mazowiecki 05-100
Województwo: mazowieckie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.