Realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz zwiększenia świadomości dotyczącej przestępczości przeciwko dziedzictwu kulturowemu
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz zwiększania świadomości dotyczącej przestępczości przeciwko dziedzictwu kulturowemu na podstawie przygotowanej przez Zamawiającego strategii (dalej: „Kampania”).
Kampania będzie realizowana w 2 etapach:
Etap 1: Przeprowadzenie badań społecznych
Etap 2: Przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej
Strategia kampanii społecznej będzie udostępniona Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
3. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
28.09.2020 | 10:00
» Location
ul. Kopernika
Warszawa 00-924
Województwo: mazowieckie
Polska
» Category assortment
- Marketing and PR services
» Buyer data
Narodowy Instytut Dziedzictwa
ul. Kopernika
Warszawa 00-924
Województwo: mazowieckie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Marketing, publicity and PR category published on OnePlace in last 10 days.