Back

postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę warzyw i owoców dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 3 miesięcy, tj. od października do grudnia 2020 roku. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione
w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ oraz odnośnymi przepisami prawa.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wprowadzania zmian w zakresie ilości poszczególnych asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia. Oznacza to, że Zamawiający może zamówić więcej np. asortymentu A, a mniej np. asortymentu B. Wszelkie ewentualne zmiany ilościowe dokonywane będą w obrębie asortymentów wskazanych w załączniku nr 1, a także nie wykroczą poza wartość zawartej w ramach zamówienia umowy. Ponadto, Zamawiający dopuszcza ewentualność, że zamówi (poprzez zamówienia cząstkowe) maksymalnie do 10% mniej asortymentów niż wskazano w SIWZ.
6. Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego znajdujący się w Schronisku dla Niepełnosprawnych - Radwanowice 1 - Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do magazynu Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru do magazynu zamawiającego. Osobą upoważnioną do kontroli ilościowej i jakościowej dostarczonego towaru jest magazynier lub inna osoba przez niego upoważniona.
7. Dostawy realizowane będą na podstawie cząstkowych zamówień Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego drogą telefoniczną. W zamówieniach tych Zamawiający określał będzie dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. Zamówienia składane będą jeden raz w tygodniu w godzinach 8.00 –12.00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca każdą pojedynczą dostawę zrealizuje w terminie do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego zamówienia. Dostawa pieczywa odbyć się będzie codziennie, łącznie z sobotą, do godz. 08:00.
8. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo cząstkowym zamówieniu według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy oraz ilości dostarczonych asortymentów.
9. Termin płatności z tytułu zrealizowanej dostawy cząstkowej wyniesie 21 dni.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania wysokości zaoferowanych cen poszczególnych asortymentów przez cały okres realizacji zamówienia. Jedyną okolicznością dopuszczającą wzrost wartości zawartej umowy będzie zmiana przepisów prawa skutkująca zmianą podatku VAT.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

28.09.2020 | 10:00


» Location

Radwanowice 1
Rudawa 32-640
Województwo: małopolskie
Polska


» Category assortment

  • Alcohol and tobacco products
  • Ready meals and special nutritional products
  • Mushrooms
  • Coffee, tea, infusions
  • Meat, poultry, fish and seafood
  • Dairy products
  • Beverages
  • Bread
  • Starch products
  • Animal feed
  • Processed fruit and vegetable products
  • Fat dairy products
  • Seasoning and dressing
  • Sweets and snacks

» Buyer data

Fundacja im. Brata Alberta
Radwanowice 1
Rudawa 32-640
Województwo: małopolskie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in