„Budowa toru rowerowego typu „Pumptrack” na terenie parku rekreacyjno - wypoczynkowego w Orońsku” w systemie zaprojektuj i wybuduj
» Notice description
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji dla zadania pn. „Budowa toru rowerowego typu „Pumptrack” na terenie parku rekreacyjno - wypoczynkowego w Orońsku” będącego własnością Gminy Orońsko, obejmującego plac rekreacyjny z torem rowerowym typu „pumptrack”, wraz z elementami małej architektury na terenie istniejącego parku rekreacyjno-wypoczynkowego.
Wydzielona część działki nr ew. 61/4, o powierzchni 1290 m2 (30 x 43 m), znajduję się na terenie parku rekreacyjno-wypoczynkowego przy ulicy Topolowej w Orońsku – szczegółowa lokalizacja przedstawiona jest w załączniku graficznym.
W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu budowlanego wraz z informacją BIOZ.
Celem przedsięwzięcia jest rozszerzenie struktury wypoczynkowej i rekreacyjnej na terenie miejscowości Orońsko w zakresie infrastruktury rowerowej.
Program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania, w związku,z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian programu proponowanych przez Wykonawcę, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych.
Wszelkie odstępstwa od programu funkcjonalno-użytkowego nie będą wpływać na wartość niniejszego zamówienia publicznego.
Zamówienie obejmuje swoim zakresem:
1.Opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego:
projekt budowlany,
przygotowanie wniosku do zgłoszenia robót,
projekt wykonawczy (rodzaj materiałów, parametry techniczne itd.),
specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów.
2.Dokumentację projektową wykonaną zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, pozostałymi dokumentami Zamawiającego, Umową i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1186 ze zm.), a także zgodną z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia,
z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych inżynierów i projektantów. Winna spełniać wymagania Programu funkcjonalno-użytkowego. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. W wersji papierowej dokumentację należy wykonać w 5 egzemplarzach. W wersji elektronicznej dokumentację należy wykonać w 2 kompletach. Dokumentację należy przygotować w formacie PDF oraz w formacie DWG na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii i ich edycję.
3.Sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji.
4.Przedłożenie opracowanego projektu budowlanego Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej.
5.Zgłoszenie robót w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
6.Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
7.Po wykonaniu wstępnych założeń i rozwiązań projektowych Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich Zamawiającemu w celu zatwierdzenia, w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu.
8.Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych z Zamawiającym.
9.Sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
10.Przejęcie od Zamawiającego placu budowy.
11.Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
12.Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń.
13.Zapewnienie kierownika budowy oraz nadzoru autorskiego projektantów, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane.
14.Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej.
15.Prowadzenie dokumentacji budowy.
16.Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
17.Zagospodarowanie terenu.
18.Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
19.Opracowanie instrukcji zasad korzystania z obiektu.
20.Szczegółowy zakres robót określa Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do niniejszego postępowania.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
10.08.2020 | 10:00
» Location
ul. Szkolna 8
Orońsko 26-505
Województwo: mazowieckie
Polska
» Category assortment
- Construction supervision and other construction services
- Other construction and renovation works
- Landscaping services
- Technical building installation services
- Dismantling services
- Road and railroad services
- Dredging and regulation of water bodies and watercourses
- Design services
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Urząd Gminy
ul. Szkolna 8
Orońsko 26-505
Województwo: mazowieckie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.