Wymiana stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych w Gminie Bytom w ramach ograniczania niskiej emisji
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych w Gminie Bytom w ramach ograniczania niskiej emisji.
2. Zakresy robót budowlanych są zróżnicowane przedmiarowo i obejmują w szczególności wykonanie robót ogólnobudowlanych, montażowych, murarsko - tynkarskich, malarskich i stolarskich.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym poniżej:
a) Część I – Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych budynków przy ul. Józefczaka 27/5, ul. Wyczółkowskiego 5/13, ul. Ostatnia 1a/39, ul. Romanowskiego 13B/2, ul. Tuwima 7a/20, ul. Tuwima 7a/21, ul. Armii Krajowej 60/2, ul. Tuwima 2/14,
ul. Głowackiego 2a/13, Kolonia Zygmunt 4/2, ul. Romanowskiego 11/19,
ul. Świętochłowicka 34/7, ul. Cicha 40/11, ul. Górnośląska 8/10a, ul. Tuwima 3b/3,
ul. Głowackiego 6a/17 wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1.a do SIWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
b) Część II – Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych budynków przy ul. Huty Julia 12b/I/13, ul. Fitelberga 5/58, ul. Konstytucji 31a/8, ul. Broniewskiego 2/7,
ul. Broniewskiego 3/32, ul. Grota Roweckiego 5/6, ul. Hallera 1/27, ul. Orzegowska 16/3,
ul. Harcerska 7/5, ul. Grota Roweckiego 13/3, ul. Harcerska 2/43, ul. Hallera 5/23,
ul. Krupińskiego 1/47, ul. Orzegowska 15/28, ul. Krupińskiego 1/46, Grota Roweckiego 1/20, ul. Harcerska 2/41, ul. Grota Roweckiego 1/15, ul. Krupińskiego 13/69, ul. Harcerska 3/28, ul. Obywatelska 3/13, ul. Smolenia 19/19, ul. Witczaka 107a/1, ul. Musialika 47/3 wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1.b do SIWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
c) Część III – Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych budynków przy
ul. Reptowska 57/7, ul. Jaskółcza 15/5, ul. Tomasza 9a/9, ul. Braci Śniadeckich 2/11,
ul. Elsnera 8/8, ul. Miechowicka 23/3, ul. Popiełuszki 3/6, ul. Nickla 46/9, ul. Tomasza 7a/5, ul. Reptowska 55/10, ul. Reptowska 55/50, ul. Reptowska 55/13, ul. 9 Maja 9/1, ul. 9 Maja 9/2, ul. Hlonda 119b/3, ul. Komisji Edukacji Narodowej 3e/2, ul. Rydza Śmigłego 13b/13,
ul. Rydza Śmigłego 1a/1, ul. Grabowa 8/16, ul. Jaworowa 14/2 wchodzącego w skład zasobu Gminy Bytom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1.c do SIWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
d) Część IV – Wymiana stolarki okiennej w lokalach użytkowych budynków przy ul. Głowackiego 4, ul. Świętochłowicka 3a, ul. Świętochłowicka 3a/2 wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1.d do SIWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia, w każdej części zamówienia, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Maksymalny okres gwarancji uwzględniany do oceny ofert wynosi 60 miesięcy (zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ).
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
7. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 - Roboty budowlane,
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne,
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej.
B. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę
1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca (pod pojęciem Podwykonawcy, Zamawiający rozumie również dalszych Podwykonawców) przy realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2018 r., poz. 227) wykonujących odpowiednio czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, montażowymi, murarsko - tynkarskimi, malarskimi i stolarskimi.
2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1 SIWZ czynności.
W tym celu Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu nw. dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia:.
a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1 SIWZ czynności.
5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił w Załączniku nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umownych.
6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
07.08.2020 | 09:00
» Location
Zielna 25B
Bytom 41-907
Województwo: śląskie
Polska
» Category assortment
- Construction supervision and other construction services
- Other construction and renovation works
- Landscaping services
- Technical building installation services
- Dismantling services
- Road and railroad services
- Dredging and regulation of water bodies and watercourses
- Design services
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania
Zielna 25B
Bytom 41-907
Województwo: śląskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.