Remont 6 dróg gminnych
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest remont 6 dróg gminnych, w podziale na części: część 1 - Remont drogi gminnej nr 270701K "Zagumnie I w Lipinkach" w km 0+677 - 0+840 w miejscowości Lipinki; część 2 - Remont drogi gminnej nr 270710K "Przez Wieś" w km 0+920 - 1+136 w miejscowości Wójtowa; część 3 - Remont drogi gminnej (wewnętrznej) "Kopaniny" w m. Pagorzyna w km 0+000 – 0+180; część 4 - Remont drogi gminnej nr 271232 K „Busiówka” w m. Kryg km 0+900 - 1+080; część 5 - Remont drogi gminnej wewnętrznej (nie zaliczonej do kat. dróg publicznych) w m. Rozdziele (Cichosz) w km 0+000 - km 0+091; część 6 – Remont drogi gminnej Zagumnie II – przełom w km 1+293 – 1+314. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) czynności wykonywane przez pracowników fizycznych; b) czynności wykonywane przez operatorów sprzętu; c) czynności obsługi biurowej i technicznej. 3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy dotyczących spełniania przez wykonawcę lub podwykonawców wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w pkt 2. 4. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w pkt 2 i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w pkt 2; 3) przeprowadzania kontroli na terenie budowy. 5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawców osób wskazanych w pkt 2: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawców o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska pracowników, rodzaj umowy, wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawców, kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, tj. w szczególności bez adresów i numerów PESEL pracowników; imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji; informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawców składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników; imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. 6. Niezłożenie przez Wykonawcę w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego żądania na piśmie dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w pkt 2. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawców, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. W przypadku stwierdzenia niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 2, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji przedmiotu umowy, w którym nie dopełniono przedmiotowego wymogu, za każdą osobę, o której mowa w pkt 2, niezatrudnioną na podstawie umowy o pracę.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
10.07.2020 | 12:00
» Location
Lipinki 53
Lipinki 38-305
Województwo: małopolskie
Polska
» Category assortment
- Construction supervision and other construction services
- Other construction and renovation works
- Landscaping services
- Technical building installation services
- Dismantling services
- Road and railroad services
- Dredging and regulation of water bodies and watercourses
- Design services
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Gmina Lipinki
Lipinki 53
Lipinki 38-305
Województwo: małopolskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.