Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Izbicko i jej jednostek organizacyjnych

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Izbicko i jej jednostek organizacyjnych.
2. Wspólny Słownik zamówień (CPV): 09310000-5 Elektryczność.
3. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi II część SIWZ.
4. Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą.
5. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD).
6. Do obowiązków Wykonawcy należy m. in.:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia.
2) Spełnienie innych wymagań określonych w istotnych postanowieniach umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.


7. Podstawowe informacje:

Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 48
Całkowita moc umowna [kW] 620,3
Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu stanowiącego SIWZ cz. II
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 427
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy W poz. 1-21 kolejna, w poz. 22-48 - pierwsza
Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego W poz. 1-21 umowa ważna do 31.12.2021 r. w poz. 22-48 czas nieokreślony.
Sposób wypowiedzenia umów zakupu energii. W poz. 1-21 umowa nie wymaga wypowiedzenia, w poz. 22-48 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w jego imieniu wypowiedział umowy kompleksowe.
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel.
Zamawiający podaje parametry dystrybucyjne, dane adresowe i oznaczenia punktów poboru energii zgodnie z danymi zawartymi w umowach dystrybucyjnych zweryfikowanymi w ostatniej fakturze za świadczenie przez OSD usługi dystrybucji energii elektrycznej.
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych
Informacja o prawie dysponowania obiektami i dostosowaniu do TPA Zamawiający ma prawo do swobodnego zarządzania obiektami w których znajdują się upr. Wszystkie ppe są dostosowane do TPA.
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3.
Sposób rozliczania Nabywca jest płatnikiem należności. OSD dostarcza faktury rozliczeniowe w okresach dwumiesięcznych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości wystawienia faktur szacunkowych.
Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania 1
Informacja o sposobie zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w ramach wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej lub kurierskiej
Informacja o sposobie dostarczania faktur Wykonawca dostarczy na adres Nabywcy lub odbiorców wskazane w załączniku nr 2 do umowy.

8. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii elektrycznej nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej wysokości.

9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom:
a) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
b) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom.
c) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w niniejszej SIWZ (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
d) Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na dostawy następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy.
e) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
f) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie niniejszego zamówienia.
10. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania niniejszego zamówienia.
e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

22.06.2020 | 10:00


» Location

ul. Powstańców Śląskich 12
Izbicko 47-180
Województwo: opolskie
Polska


» Category assortment

  • Electricity and heat

» Buyer data

Gmina Izbicko
ul. Powstańców Śląskich 12
Izbicko 47-180
Województwo: opolskie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in