wymiana części więźby dachowej i pokrycia dachowego w ramach zadania: przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana części więźby dachowej i pokrycia dachowego w ramach zadania: przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części.
Część nr 1
Przebudowa dachu budynku nr 3 Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie
Część nr 2
przebudowa dachu budynku nr 6 Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie
Część nr 3
Przebudowa dachu budynku nr 9 Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie
Część nr 4
Przebudowa dachu budynku nr 10 Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie
2. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Rydzynie wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 6 lutego 1965 r. pod nr 65/A, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie konieczne działania zabezpieczające budynki objęte zakresem zamówienia przez uszkodzeniem lub zniszczeniem.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
4. Pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 266/2020/A na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków stanowi załącznik nr 2c do SIWZ.
5. Inwestor wystąpił z wnioskiem o wydanie pozwolenia na roboty budowlane do Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Lesznie. Decyzja zostanie wydana przed podpisaniem umowy z Wykonawcą.
6. Budynki, w których prowadzone będą roboty budowlane nie zostaną wyłączone z eksploatacji na okres realizacji przedmiotu umowy.
7. Prace prowadzone przez Wykonawcę nie mogą utrudniać użytkowania zgodnie z przeznaczeniem obiektu Zamawiającego, a w szczególności nie mogą zakłócać toku pracy i ruchu w sposób inny niż będący koniecznym następstwem zakłóceń wynikających z zakresu i technologii prowadzonych prac.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót, projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będących załącznikami do siwz.
9. Zgodnie z art. art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w realizacji przedmiotu zamówienia: tynkowanie, roboty malarskie.
10. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w punkcie 9 czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość żądania od Wykonawcy lub Podwykonawcy następujących dokumentów:
1) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
3) listy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów wymienionych w punkcie 10. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
12. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów o których mowa w pkt. 10, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie naliczeniem przez Zamawiającego kary umownej w wysokości 500 zł za każdy dzień zwłoki.
13. Realizacja zadania inwestycyjnego będącego przedmiotem zamówienia będzie dofinansowana z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Ochrona zabytków.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
19.06.2020 | 10:00
» Location
Plac Kościuszki 4
Leszno 64-100
Województwo: wielkopolskie
Polska
» Category assortment
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Starostwo Powiatowe w Lesznie
Plac Kościuszki 4
Leszno 64-100
Województwo: wielkopolskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.