Kampania promocyjna
» Notice description
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji strategicznej i kreatywnej oraz zaplanowanie, produkcja materiałów i finalna realizacja kampanii o charakterze wizerunkowym na terenie województwa podkarpackiego za pośrednictwem telewizji regionalnej, telewizji miejskich i Internetu oraz w ramach trzech dodatkowych narzędzi (sposobów) zaproponowanych przez Wykonawcę na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 (RPO WP), a co za tym idzie Funduszy Europejskich w regionie.
Kampania musi mieć charakter wizerunkowy. Promujący tzw. „dobre praktyki”, które zostały współfinansowane z RPO WP 2014 – 2020 na przestrzeni kilku ostatnich lat.
Podstawą kampanii powinna być myśl, że RPO WP 2014 – 2020 (Fundusze Europejskie) realnie przyczyniły się do wprowadzenia pozytywnych zmian w regionie na wielu płaszczyznach (jakości życia, gospodarczej, socjalnej, ochrony zdrowia, turystyki, środowiska czy kultury). Ilustracją tej myśli powinna być pozytywna, nieszablonowa i charakterystyczna kampania, która trafi do zróżnicowanej grupy odbiorców: mieszkańców województwa podkarpackiego, w tym młodzieży, a także przedsiębiorców czy przedstawicieli instytucji, liderów opinii publicznej, zainteresowanych życiem i działalnością na terenie województwa podkarpackiego.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
1. Opracowania koncepcji strategicznej i kreatywnej, uwzględniających publikację treści powstałych w ramach kampanii za pośrednictwem:
• Internetu: w tym lokalne i regionalne portale informacyjne wraz z ich profilami w mediach społecznościowych,
• Telewizji: w tym: telewizji regionalnej i telewizji kablowych,
• Trzech dodatkowych narzędzi zaproponowanych przez Wykonawcę.
2. Stworzenie szczegółowego harmonogramu, uwzględniającego ramy czasowe poszczególnych etapów pracy nad kampanią (m.in. praca strategiczna, koncepcyjna, etap wykonawczy/realizacyjny (w tym: tworzenie materiałów, publikacja/emisja w mediach), etap podsumowujący (opracowanie raportu końcowego).
3. Zaprojektowanie i produkcja wszelkich materiałów komunikacyjnych (graficzne, filmowe, fotograficzne, tekstowe itp.) niezbędnych do przeprowadzenia całej kampanii (zgodnie z koncepcją kreatywną).
4. Zakup mediów (portale internetowe, telewizja regionalna, telewizje miejskie, inne, w tym opracowanie i przedstawienie kalendarza realizacji.
5. Realizacja kampanii, zgodnie z założeniami SOPZ oraz ofertą Wykonawcy.
6. Przygotowanie raportu podsumowującego kampanię z uwzględnieniem efektów oddziaływania.
7. Przekazanie Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych wszystkich powstałych w trakcie realizacji kampanii utworów oraz majątkowych praw autorskich, praw pokrewnych oraz praw zależnych do wszystkich treści powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia bez ograniczeń na wszystkich polach eksploatacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia).
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
17.06.2020 | 10:00
» Location
al. Łukasza Cieplińskiego 4
Rzeszów 35-010
Województwo: podkarpackie
Polska
» Category assortment
- Marketing and PR services
» Buyer data
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
al. Łukasza Cieplińskiego 4
Rzeszów 35-010
Województwo: podkarpackie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Marketing, publicity and PR category published on OnePlace in last 10 days.