Usługa Inżyniera Kontraktu w ramach: Zadanie nr 1: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: „Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT. Zadanie nr 2: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: „Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT.
» Notice description
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: „Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT.
1. Usługa Inżyniera Kontraktu obejmować będzie:
1. Bieżące zarządzanie projektem i nadzór nad całym projektem oraz kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego, formalno - prawnego, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, budżetem, zawartą umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym oraz aktualnymi przepisami krajowymi i Unii Europejskiej:
a) terminowe sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji na aktualnych wzorach, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie, procedur, standardów, instrukcji oraz innych obowiązujących dokumentów;
b) monitorowanie realizacji projektu w celu osiągnięcia wskaźników określonych we wniosku o dofinansowanie, w tym w szczególności: monitorowanie i raportowanie postępów realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu;
c) czuwanie nad jakością, prawidłową i terminową realizacją projektu, w tym zgodnością realizacji zadań z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu, jego harmonogramem, budżetem oraz umową o dofinansowanie;
d) nadzór nad terminowością założonych działań - m.in. promocji, realizacji projektu;
e) przygotowanie harmonogramu realizacji projektu oraz realizacja projektu zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym wynikającym z wniosku o dofinansowanie projektu, a w razie potrzeb przygotowanie dokumentów niezbędnych do wprowadzenia zmian w harmonogramie;
f) sporządzanie wynikłych ze zgłoszonych i zaakceptowanych przez IZ RPO WSL 2014-2020 zmian wniosku aplikacyjnego do aneksu do umowy o dofinansowanie;
g) nadzór i kontrola nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu oraz z wytycznymi w tym zakresie;
h) poddanie się kontroli prowadzonej przez właściwe organy i instytucje w zakresie realizacji projektu;
i) obecność podczas kontroli projektu oraz czynne współuczestniczenie w realizacji wniosków pokontrolnych;
j) współpraca z instytucją wdrażającą w zakresie: przekazywania wszelkich informacji i dokumentów dotyczących projektu we wskazanym przez RPO WSL 2014-2020 zakresie i terminach;
k) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach opóźnienia realizacji projektu w porównaniu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie lub niezrealizowaniu projektu oraz proponowanie działań zaradczych;
l) uczestnictwo w spotkaniach, konferencjach, dotyczących realizacji projektu, na każde wezwanie Zamawiającego;
m) opracowywanie projektów dokumentów związanych z realizacją projektu. Wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotowego projektu sporządzone przez Inżyniera Kontraktu muszą być uzgadniane z Zamawiającym;
n) sporządzanie dla potrzeb Zamawiającego kwartalnych sprawozdań z przebiegu realizacji projektu, wykonywania zadań i obowiązków nałożonych na Inżyniera Kontraktu, i przedstawieniu ich Zamawiającemu, do dnia 5 każdego miesiąca, następującego po okresie sprawozdawczym;
o) przekazanie Zamawiającemu po rozliczeniu projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu w wersji papierowej i elektronicznej o ile takie uzyskał w trakcie świadczenia usługi.
2. Wykonywanie usług administracyjno – rozliczeniowych, w tym zwłaszcza:
a) nadzór nad wydatkami dotyczącymi realizacji projektu oraz nad spójnością projektu w aspekcie zarządzania finansami zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu;
b) nadzór nad obsługą finansową i rachunkową projektu, w tym koordynacja rozliczeń finansowych;
c) dokonywanie rozliczeń okresowych projektu (przygotowanie wniosków o płatność pośrednią, wniosków zaliczkowych, sprawozdań), dokonanie rozliczenia końcowego projektu (wniosek o płatność końcową, raport końcowy). Rozliczenie projektu musi być zgodnie z aktualnymi wytycznymi i wymogami RPO WSL 2014-2020. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wniosku o płatność pośrednią, wniosku zaliczkowego, sprawozdania oraz wniosku o płatność końcową celem akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych przed datą upływu terminu złożenia wniosku określonego w harmonogramie płatności i zgodnego z umową o dofinansowanie;
d) sporządzanie niezbędnych załączników do wniosków o płatność pośrednią, wniosków zaliczkowych w wersji papierowej i elektronicznej. Załączniki muszą być zgodne z aktualnymi wytycznymi i wymogami RPO WSL 2014-2020;
e) wprowadzanie danych i składanie dokumentów za pośrednictwem systemu LSI RPO WSL 2014-2020;
f) przygotowywanie treści opisu faktur i innych dokumentów księgowych do wypłaty;
g) sporządzanie planu finansowego projektu;
h) weryfikacja zgodności wydatków z wydatkami zapisanymi we wniosku oraz ich kwalifikowania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 19 lipca 2017 r;
i) monitoring budżetu projektu, zgodnie z wymogami RPO WSL 2014-2020;
j) realizacja obowiązków administracyjno-rozliczeniowych, związanych z projektem w tym przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian do umowy o dofinansowanie projektu zgodnie z wymogami RPO WSL 2014-2020;
k) uzgodnienie z RPO WSL 2014-2020 wzorów wszystkich dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji projektu;
l) kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem robót;
m) przygotowanie projektu do kontroli zewnętrznych pod względem dokumentacyjnym;
n) doradztwo prawne w sprawie koniecznych do rozwiązania kwestii związanych ściśle z realizowanym projektem;
o) uczestnictwo w spotkaniach dotyczących realizacji projektu, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie maksimum 2 dni od momentu wysłania Wykonawcy mailem powiadomienia na adres mailowy wskazany w umowie (Zamawiający uzyska telefoniczne potwierdzenie otrzymania maila od Wykonawcy);
p) przesyłanie Zamawiającemu na adres mailowy wyjaśnień dotyczących realizacji projektu w terminie maksimum 2 dni od momentu wysłania mailem powiadomienia Wykonawcy na adres mailowy wskazany w umowie (Zamawiający uzyska telefoniczne potwierdzenie otrzymania maila od Wykonawcy);
q) dostępność telefoniczna i mailowa w godzinach pracy Urzędu (Wykonawca wyznaczy do kontaktów telefonicznych i mailowych jedną osobę z ramienia Wykonawcy).
3. Szczegółową koncepcję i warunki realizacji projektu określa w szczególności umowa o dofinansowanie wraz z załącznikami, która będzie przekazana przez Zamawiającego, oraz inne dokumenty i wytyczne krajowe oraz wspólnotowe.
4. Czynności, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w ramach umówionego wynagrodzenia.
5. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca usunie wszelkie zgłoszone przez Zamawiającego wady (tj. błędy oraz innego rodzaju niezgodności w stosunku do wymagań określonych w umowie, wszelkie wady fizyczne lub prawne dokumentacji zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie albo wynikający z przeznaczenia dokumentacji, w tym rozwiązania niezgodne z parametrami ustalonymi w normach i przepisach technicznych) dotyczące odebranych od Wykonawcy dokumentów;
6. Wykonanie przez Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji nie wyłącza uprawnień ustawowych Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne, w szczególności do dzieł i utworów, które powstaną w wykonaniu umowy.
7. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
8. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT.
9. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71541000-2 Usługi zarządzania projektem budowlanym
72224000-1 Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
Zadanie nr 2: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: „Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT.
1. Usługa Inżyniera Kontraktu obejmować będzie:
1) Bieżące zarządzanie projektem i nadzór nad całym projektem oraz kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego, formalno - prawnego, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, budżetem, zawartą umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym oraz aktualnymi przepisami krajowymi i Unii Europejskiej:
a) terminowe sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji na aktualnych wzorach, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie, procedur, standardów, instrukcji oraz innych obowiązujących dokumentów;
b) monitorowanie realizacji projektu w celu osiągnięcia wskaźników określonych we wniosku o dofinansowanie, w tym w szczególności: monitorowanie i raportowanie postępów realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu;
c) czuwanie nad jakością, prawidłową i terminową realizacją projektu, w tym zgodnością realizacji zadań z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu, jego harmonogramem, budżetem oraz umową o dofinansowanie;
d) nadzór nad terminowością założonych działań - m.in. promocji, realizacji projektu;
e) przygotowanie harmonogramu realizacji projektu oraz realizacja projektu zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym wynikającym z wniosku o dofinansowanie projektu, a w razie potrzeb przygotowanie dokumentów niezbędnych do wprowadzenia zmian w harmonogramie;
f) sporządzanie wynikłych ze zgłoszonych i zaakceptowanych przez IZ RPO WSL 2014-2020 zmian wniosku aplikacyjnego do aneksu do umowy o dofinansowanie;
g) nadzór i kontrola nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu oraz z wytycznymi w tym zakresie;
h) poddanie się kontroli prowadzonej przez właściwe organy i instytucje w zakresie realizacji projektu;
i) obecność podczas kontroli projektu oraz czynne współuczestniczenie w realizacji wniosków pokontrolnych;
j) współpraca z instytucją wdrażającą w zakresie: przekazywania wszelkich informacji i dokumentów dotyczących projektu we wskazanym przez RPO WSL 2014-2020 zakresie i terminach;
k) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach opóźnienia realizacji projektu w porównaniu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie lub niezrealizowaniu projektu oraz proponowanie działań zaradczych;
l) uczestnictwo w spotkaniach, konferencjach, dotyczących realizacji projektu, na każde wezwanie Zamawiającego;
m) opracowywanie projektów dokumentów związanych z realizacją projektu. Wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotowego projektu sporządzone przez Inżyniera Kontraktu muszą być uzgadniane z Zamawiającym;
n) sporządzanie dla potrzeb Zamawiającego kwartalnych sprawozdań z przebiegu realizacji projektu, wykonywania zadań i obowiązków nałożonych na Inżyniera Kontraktu, i przedstawieniu ich Zamawiającemu, do dnia 5 każdego miesiąca, następującego po okresie sprawozdawczym;
o) przekazanie Zamawiającemu po rozliczeniu projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu w wersji papierowej i elektronicznej o ile takie uzyskał w trakcie świadczenia usługi.
2) Wykonywanie usług administracyjno – rozliczeniowych, w tym zwłaszcza:
a) nadzór nad wydatkami dotyczącymi realizacji projektu oraz nad spójnością projektu w aspekcie zarządzania finansami zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu;
b) nadzór nad obsługą finansową i rachunkową projektu, w tym koordynacja rozliczeń finansowych;
c) dokonywanie rozliczeń okresowych projektu (przygotowanie wniosków o płatność pośrednią, wniosków zaliczkowych, sprawozdań), dokonanie rozliczenia końcowego projektu (wniosek o płatność końcową, raport końcowy). Rozliczenie projektu musi być zgodnie z aktualnymi wytycznymi i wymogami RPO WSL 2014-2020. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wniosku o płatność pośrednią, wniosku zaliczkowego, sprawozdania oraz wniosku o płatność końcową celem akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych przed datą upływu terminu złożenia wniosku określonego w harmonogramie płatności i zgodnego z umową o dofinansowanie;
d) sporządzanie niezbędnych załączników do wniosków o płatność pośrednią, wniosków zaliczkowych w wersji papierowej i elektronicznej. Załączniki muszą być zgodne z aktualnymi wytycznymi i wymogami RPO WSL 2014-2020;
e) wprowadzanie danych i składanie dokumentów za pośrednictwem systemu LSI RPO WSL 2014-2020;
f) przygotowywanie treści opisu faktur i innych dokumentów księgowych do wypłaty;
g) sporządzanie planu finansowego projektu;
h) weryfikacja zgodności wydatków z wydatkami zapisanymi we wniosku oraz ich kwalifikowania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 19 lipca 2017 r;
i) monitoring budżetu projektu, zgodnie z wymogami RPO WSL 2014-2020;
j) realizacja obowiązków administracyjno-rozliczeniowych, związanych z projektem w tym przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian do umowy o dofinansowanie projektu zgodnie z wymogami RPO WSL 2014-2020;
k) uzgodnienie z RPO WSL 2014-2020 wzorów wszystkich dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji projektu;
l) kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem robót;
m) przygotowanie projektu do kontroli zewnętrznych pod względem dokumentacyjnym;
n) doradztwo prawne w sprawie koniecznych do rozwiązania kwestii związanych ściśle z realizowanym projektem;
o) uczestnictwo w spotkaniach dotyczących realizacji projektu, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie maksimum 2 dni od momentu wysłania Wykonawcy mailem powiadomienia na adres mailowy wskazany w umowie (Zamawiający uzyska telefoniczne potwierdzenie otrzymania maila od Wykonawcy);
p) przesyłanie Zamawiającemu na adres mailowy wyjaśnień dotyczących realizacji projektu w terminie maksimum 2 dni od momentu wysłania mailem powiadomienia Wykonawcy na adres mailowy wskazany w umowie (Zamawiający uzyska telefoniczne potwierdzenie otrzymania maila od Wykonawcy);
q) dostępność telefoniczna i mailowa w godzinach pracy Urzędu (Wykonawca wyznaczy do kontaktów telefonicznych i mailowych jedną osobę z ramienia Wykonawcy).
2. Szczegółową koncepcję i warunki realizacji projektu określa w szczególności umowa o dofinansowanie wraz z załącznikami, która będzie przekazana przez Zamawiającego, oraz inne dokumenty i wytyczne krajowe oraz wspólnotowe.
3. Czynności, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w ramach umówionego wynagrodzenia.
4. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca usunie wszelkie zgłoszone przez Zamawiającego wady (tj. błędy oraz innego rodzaju niezgodności w stosunku do wymagań określonych w umowie, wszelkie wady fizyczne lub prawne dokumentacji zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie albo wynikający z przeznaczenia dokumentacji, w tym rozwiązania niezgodne z parametrami ustalonymi w normach i przepisach technicznych) dotyczące odebranych od Wykonawcy dokumentów;
5. Wykonanie przez Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji nie wyłącza uprawnień ustawowych Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne, w szczególności do dzieł i utworów, które powstaną w wykonaniu umowy.
6. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
7. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT.
8. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71541000-2 Usługi zarządzania projektem budowlanym
72224000-1 Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
12.05.2020 | 12:00
» Location
ul. Leśna 2
Zawiercie 42-400
Województwo: śląskie
Polska
» Category assortment
- Construction supervision and other construction services
- Design services
» Buyer data
Gmina Zawiercie
ul. Leśna 2
Zawiercie 42-400
Województwo: śląskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.