Back

Zakup i dostawa sprzętu w ramach projektu „Lepsze jutro II” realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze – Zadanie II– sprzęt ogrodniczy i gospodarczy

» Notice description

1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu na 7 części
i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy –
na jedną, kilka lub wszystkie części.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części:
a) Część 3 – Taczki;
b) Część 4 – Kosiarki;
c) Część 5 – Narzędzia ogrodnicze;
d) Część 7 – Wał do trawy i wertykulator;
e) Część 8 – Sekatory;
f) Część 9 – Odśnieżarki i posypywarka;
g) Część 11 – Dmuchawa spalinowa plecakowa.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia określonego dla poszczególnych części zamówienia Wykonawca dostarczy sprzęt ogrodniczy i gospodarczy zgodnie z zestawieniem rodzajowo -ilościowym zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wg załącznika nr I.3. do SIWZ;
4. Wykonawca na dostarczone sprzęty udzieli rękojmi oraz gwarancji mechanicznej na okres minimum:
a) 12 miesięcy – dla części 3, 5, 7, 8;
b) 24 miesiące – dla części 4, 9, 11.
Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ;
5. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w ramach ceny ofertowej produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy określone w niniejszej SIWZ sprzęty ogrodnicze i gospodarcze. Transportu sprzętów ogrodniczych i gospodarczych objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko.
7. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę prac projektowych, wytwórczych, transportowych, montażowych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. świadczenie usług gwarancyjnych oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia) a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty Wykonawcy.
8. Ustalone wynagrodzenie ryczałtowe jest ostateczne, niezależnie od rozmiaru prac i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji – nie podlega przeliczeniom i obejmuje wszelkie narzuty i dodatki. Za ustalenie ilości prac i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca – nieoszacowanie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
9. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem stanowi jeden z elementów zamówienia pn. Zakup i dostawa sprzętu w ramach projektu „Lepsze jutro II” realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze, które zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy pzp udzielane jest w częściach.
10. Zadanie realizowane w ramach umowy nr RPLB.07.04.02-08-0001/17-00 o dofinansowanie projektu "Lepsze jutro II" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach: Osi Priorytetowej 7. Równowaga społeczna, Działania 7.4 Aktywne włączenie w ramach podmiotów integracji społecznej, Poddziałania 7.4.2 Aktywne włączenie w ramach podmiotów integracji społecznej realizowane przez ZIT Zielona Góra

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

29.01.2020 | 11:00


» Location

ul. Staszica 4
Zielona Góra 65-175
Województwo: lubuskie
Polska


» Category assortment

  • Agricultural, horticultural and livestock breeding equipment

» Buyer data

Centrum Integracji Społecznej
ul. Staszica 4
Zielona Góra 65-175
Województwo: lubuskie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in