"Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Muzeum Śląskiego na rok 2020" część 3: "Dostawa akcesoriów i sprzętu do prezentacji wizualnej"

» Notice description

Nazwa: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Muzeum Śląskiego na rok 2020, cz. 3 Dostawa akcesoriów i sprzętu do prezentacji wizualnej
Opis: Sukcesywna dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Muzeum Śląskiego
Ilość: 1 [inna]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
W imieniu Muzeum Śląskiego informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na "Dostawę materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Muzeum Śląskiego na rok 2020" Całość postępowania składa się z trzech części. Niniejsze zapytanie stanowi część 3 postępowania: "Dostawa akcesoriów i sprzętu do prezentacji wizualnej ".
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do zaproszenia. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do zaproszenia.
Wykonawca, składając ofertę, składa wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do zaproszenia. Wykonawca składając ofertę akceptuje wzór umowy, stanowiący - załącznik nr 3 do zaproszenia. Sposób obliczenia cenyNależy wypełnić załącznik nr 2 do zaproszenia - Formularz oferty. W przypadku braku wskazania szacunkowej ilości materiałów biurowych lub urządzeń przez Zamawiającego w formularzu ofertowym, Wykonawca zobowiązany jest do wpisania jednostkowej oferty cenowej dla danego materiału, natomiast zaoferowana cena nie podlega sumowaniu do wartości oferty. Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania ceny brutto oferty z uwzględnieniem wszelkich kosztów bezpośrednich i pośrednich, jakie poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, zysku Wykonawcy oraz wszystkich wymaganych przepisami podatków, ubezpieczeń i innych opłat, a w szczególności prawidłowego podatku VAT (jeżeli dotyczy). Podana w ofercie cena całkowita brutto musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.Formularz oferty służy Wykonawcy do zaoferowania jednostkowych cen materiałów biurowych i urządzeń oraz do wyliczenia wartości oferty po uwzględnieniu ilości materiałów wskazanych przez Zamawiającego w formularzu. Wykonawca ma obowiązek przenieść uzyskaną końcową wartość brutto z formularza stanowiącego załącznik nr 2 do pozycji nr 1 na platformie Open Nexus.W przypadku podania przez Zamawiającego w OPZ oraz w Formularzu oferty produktu referencyjnego należy wycenić produkt referencyjny. Pozostałe informacje:a) Zamawiający nie zwraca Wykonawcom kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem przez Wykonawców oferty;b) Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień;c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w treści złożonych ofert oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią zaproszenia niepowodujących istotnych zmian w treści złożonych ofert – niezwłocznie zawiadamiając Wykonawcę o dokonanej poprawie;d) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia bez podania przyczyn, co nie może być podstawą ewentualnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego;e) W przypadku, gdy umowę będzie podpisywała osoba nieuprawniona do reprezentacji podmiotu, Wykonawca musi dostarczyć przed podpisaniem umowy stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.Ochrona danych osobowychZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:a) posiada statut administratora danych osobowych w stosunku do:− Wykonawcy będącego osobą fizyczną,− Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą− pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),− członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe ogólnie dostępnym, właściwy rejestrze – KRS),dalej łącznie „Pani/Pana”
b) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Śląskie w Katowicach,
ul. T. Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, tel.: + 48 (32) 779 93 01, e-mail: dyrekcja@muzeumslaskie.pl;c) w związku z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@muzeumslaskie.pl;d) Pani/Pana dane osobowe, w zakresie złożenia ofert w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, natomiast w zakresie realizacji ewentualnej umowy zawartej w wyniku wyboru Pana/Pani oferty przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z realizacją tej umowy;e) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania; a jeżeli czas trwania umowy przekracza 10 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) podanie przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Panią/Pana dotyczących, jest związane z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może spowodować odrzucenie oferty; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pana:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże w przypadku Wykonawców którzy złożyli oferty skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z zakresem zmian przewidzianych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia do złożenia oferty oraz nie może naruszać integralności dokumentacji postępowania;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pana, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu wynikających z art. 13 lub 14 RODO. W celu zapewnienia że Wykonawca wypełnił ww. wymagane obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej (osób fizycznych), której dane zostały przekazane Zamawiającemu w związku z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Treść oświadczenia zawiera ust. 3 pkt 4) Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 504269199- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

28.01.2020 | 08:30


» Location



» Category assortment

  • Office accessories

» Buyer data

Muzeum Śląskie w Katowicach


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Office supplies, equipment and services category published on OnePlace in last 10 days.