Zintegrowana kampania internetowa AB UWM wraz z analizą rynku docelowego i doborem narzędzi marketingowych. Wykonanie ulotek, plakatów, roll-upów w ramach projektu pt. „Umiędzynarodowienie Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i wzrost rozpoznawalności polskiego szkolnictwa wyższego w Europie” (nr projektu PPI_APM_2019_1_00081) programu „Akademickie Partnerstwa Międzynarodowe” finansowanego ze środków NAWA.
» Notice description
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zintegrowana kampania internetowa AB UWM wraz z analizą rynku docelowego i doborem narzędzi marketingowych. Wykonanie ulotek, plakatów, roll-upów w ramach projektu pt. „Umiędzynarodowienie Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i wzrost rozpoznawalności polskiego szkolnictwa wyższego w Europie” (nr projektu PPI_APM_2019_1_00081) programu „Akademickie Partnerstwa Międzynarodowe” finansowanego ze środków NAWA.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
13.12.2019 | 10:00
» Location
ul. Oczapowskiego 2
Olsztyn 10-719
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska
» Category assortment
- Marketing and PR services
» Buyer data
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2
Olsztyn 10-719
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Marketing, publicity and PR category published on OnePlace in last 10 days.