Back

Modernizacja frontu nalewczego - spełnienie wymagań bhp poprzez zainstalowanie systemu przeciwupadkowego oraz oświetlenia na st. NO toru normalnego w BP 15 w Narewce.HZR.231.118.2019

» Notice description

Nazwa: Modernizacja frontu nalewczego - spełnienie wymagan bhp .
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zakupu w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
termin zakończenia zadania (Proszę potwierdzić)
Gwarancja na roboty budowlane (Proszę potwierdzić)
Termin związania ofertą (Zgodnie z pkt. 10 ppkt 10.1 SIWZ proszę potwierdzić)
Warunki płatności (Zgodnie ze Wzorem Umowy § 4proszę potwierdzić)
KRS/CEIDG (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.1.2 ppkt.1 Dz. III SIWZ)
ZUS/US (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.1.2 ppkt.2 Dz. III SIWZ)
Wykaz Zamówień/Referencje (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.1.2 ppkt.3 a Dz. III SIWZ)
Wykaz Kadry Technicznej / Kwalifikacje/Uprawnienia (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.1.2 ppkt.3 b Dz. III SIWZ)
Certyfikat ISO (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.1.2 ppkt.4 Dz. III SIWZ)
Formularz Ofertowy ( Proszę załączyć skan zgodnie z pkt. 1.2 ppkt. 5 Dz. III SIWZ , )
Oświadczenie Wykonawcy (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.1.2. ppkt.6 Dz. III SIWZ)
Umowa Konsorcjum (Zgodnie z pkt.1.5 proszę załączyć skan jeśli dotyczy)
Pełnomocnictwo/Oswiadczenie (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.2.1 ppkt.1 Dz. III SIWZ)
Wykaz Podwykonawców/Oświadczenie (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.2.1 ppkt.6 Dz. III SIWZ)
Kalkulacja ceny ofertowej/stawki do kosztorysowania (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.2.1 ppkt.3 i 4 Dz. III SIWZ)
Harmonogram rzeczowo-finansowy (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.2.1 ppkt.4 Dz. III SIWZ, jeśli dotyczy)
Wykaz Personelu (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.2.1 ppkt.7 Dz. III SIWZ)
Umowa spółki cywilnej (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.2.1 ppkt 9 Dz. III SIWZ, jeśli dotyczy)
Etapy fakturowania (Proszę potwierdzić-maksymalnie dopuszczamy 2 etapy)

Opis i specyfikacja:

Szczegółowy opis przedmiotu zakupu i warunków udziału w postępowaniu w załączonym Zaproszeniu do złożenia oferty wraz z SIWZ. Oferty proszę składać tylko poprzez Platformę Zakupową , zgodnie z pkt. 5 Dział III SIWZ , na której będą również zamieszczane wyjaśnienia na zadane pytania. Załącznik nr 3-8 do SIWZ należy wydrukować w wersji zamieszczonej na Platformie zakupowej , uzupełnić w miejscach tego wymagających i załączyć w formie skanu (*pdf) . Osoba do kontaktu: Anna Dąbkowska, + 48 515 728 158, e-mail: anna.dabkowska@pern.pl
Termin wizji lokalnej-16.07.2019 r. -osoba do kontaktu: Wojciech Iwaniuk , tel. 509-898-541, e-mail:wojciech.iwaniuk@pern.pl

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

01.08.2019 | 12:00


» Location



» Category assortment

  • OSH and protective equipment
  • Lighting and accessories

» Buyer data

PERN S.A.


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from OSH and personal hygiene category published on OnePlace in last 10 days.