Wykonanie usługi związanej z wycinką alpinistyczną drzew trudnych
» Notice description
Nazwa: Wycinka alpinistyczna 3 sztuk drzew gatunku topola kanadyjska z dz. 4/2 w Przejazdowie
Opis: 3 sztuki drzew gatunku topola kanadyjska o obwodach pni 195cm, 210cm, 285cm
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
- ()
- ()
- ()
Termin realizacji (niezwłocznie od dnia podpisania umowy, maksymalnie do 17 maja 2019 roku)
Warunki płatności (14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić)
offer_value (Wartość oferty)
Opis i specyfikacja:
Gmina PruszczGdański zaprasza do złożenia oferty na: „Wykonanieusługi związanej z wycinką alpinistyczną drzew trudnych”
Zakres prac: wycinka alpinistyczna 3sztuk drzew gatunku topola kanadyjska o obwodach pni mierzonych na wysokości130cm wynoszących 195cm, 210cm, 285cm z terenu działki gminnej o numerzeewidencyjnym 4/2 w Przejazdowie:
̵ robotyprzygotowawcze,
̵ dostarczaniesprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,
̵ wycinkadrzew (Uwaga: drzewa przeznaczone dowycinki rosną bezpośrednio przy kolektorze sanitarnym)
̵ wywóztransportem własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz Wykonawcy,
̵ odtransportowaniesprzętu i narzędzi,
̵ oczyszczenieterenu po wycince drzew,
̵ wywóztransportem własnym Wykonawcy na rzecz Wykonawcy odpadów niestanowiących zgodnie z obmiarem drobnicy opałowej,
̵ zabezpieczeniemiejsca wycinki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
UWAGA:
1. Drzewa rosnące na terenie nieruchomości będącychwłasnością Gminy stanowią własność Gminy Pruszcz Gdański. Wykonawca zobowiązuje się do zakupu drewnauzyskanego w wyniku wycinki 3 sztuk drzew gatunku topola kanadyjska po cenieustalonej przez uprawnionego brakarza, to jest 378,76 zł brutto (kwota łączna za drewno pozyskane zwycinki 3 sztuk w/w topoli).
2. Zakup drewna przez Wykonawcęnastępuje z chwilą wycinki.
3. Ustaloną cenę za zakup drewnaWykonawca jest zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy Gminy nr 94 8335 0003 01165885 2000 0001 w terminie 14 dni od otrzymania fakturyprzez Wykonawcę.
4. Zadzień zapłaty uznaje się dzień, w którym następuje wpływ środków na rachunekbankowy Gminy.
5. Fakturę za sprzedaż drewna Gmina wystawi Wykonawcypo podpisaniu protokołu odbioru usług.
Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacjizamówienia: od daty podpisania umowy do17-05-2019r.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Jedynymkryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł).Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejsząofertę (tj. ofertęz najniższą ceną).
Opis sposobu obliczenia ceny w składanejpropozycji ofertowej: Cena winna być wyrażona w złotych polskich. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.
Informacjedotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: Zamawiający zastrzegasobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego ofertazostała wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przezWykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.Niezwłocznie po wyborzenajkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzyubiegali się o udzielenie zamówienia.W przypadku wybraniaoferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminieprzeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.Jeżeli Wykonawca,którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający możewybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bezprzeprowadzenia ich ponownej oceny.
Ofertapowinna zawierać:
1.wypełniony za pośrednictwem platformy Open Nexus Spółka z o.o. formularzcenowy;
2. kopięaktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji działalnościgospodarczej;
3. oświadczenieo posiadaniu wiedzy i doświadczenia tj. - wykaz usług wykonanych a w przypadkuświadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostaływykonane (załącznik nr 1);
4. kopiedokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC.
Pozostałe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmianylub odwołania niniejszego ogłoszenia;
b) zmianywarunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego;
c)unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a takżepozostawienia postępowania bez wyboru oferty;
Oferty niekompletne nie będą brane pod uwagępodczas oceny ofert.
5. W razie pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
06.05.2019 | 10:00
» Location
» Category assortment
- Forestry-related services
- Grounds maintenance
» Buyer data
Urząd Gminy Pruszcz Gdański
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Forestry, hunting and fishing category published on OnePlace in last 10 days.