REWITALIZACJA OBSZARÓW ZDEGRADOWANYCH W SZKLARSKIEJ PORĘBIE, POPRZEZ ROZBUDOWĘ I PRZEBUDOWĘ BUDYNKU BYŁEJ STOLARNI WOP PRZY UL. 1 MAJA NA POTRZEBY BUDYNKU BIUROWO- SOCJALNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W SZKLARSKIEJ PORĘBIE
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku na cele biurowo-socjalne wraz z niezbędną do jego funkcjonowania zewnętrzną infrastrukturą techniczną, położonego w Szklarskiej Porębie przy ul. 1Maja, na obszarze Miasta wpisanym do rejestru zabytków decyzją nr A/1815/611/J z 26.02.1980 r. Kategoria obiektu XVI.
Budynek po przebudowie i rozbudowie nie będzie służyć zaspokajaniu potrzeb mieszkaniowych.
Budynek będzie zawierać pomieszczenia socjalne (szatnie z umywalniami, jadalnia) i pracy biurowej. Przy realizacji zamówienia obowiązuje zachowanie wytycznych zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650).
2. Istniejący stan zagospodarowania terenu inwestowanego (część działki 6/8) to teren zabudowany budynkiem gospodarczym dwukondygnacyjnym (Pz=ok. 300m2) oraz 3 nieużytkowanymi budynkami jednokondygnacyjnym (Pz=ok. 155, 40 i 15m2). Teren pokryty jest luźnymi usypiskami materiałów sypkich z zielenią niską i średnią, z nielicznymi drzewami. Poziom zagospodarowania jest zróżnicowany: 604,20-609,80 m n.p.m. W terenie występują odcinki prawdopodobnie nieczynnych linii oświetlenia terenu oraz kanalizacji sanitarnej deszczowej. Teren jest nieogrodzony. Poza terenem, od strony północnej przebiega czynna linia kanalizacji deszczowej. Od strony południowo-wschodniej do terenu przylega plac (kilkupoziomowy) mieszczący miejsca postojowe dla samochodów osobowych (55 m.p. w tym 2
dla osób na wózku inwalidzkim) do obsługi projektowanego obiektu biurowo-socjalnego.
3. Przyjęte wskaźniki przestrzenne:
- powierzchnia netto - 491,58 m2
- kubatura - 2630 m3
- wysokość - 10,20 m
- szerokość elewacji frontowej - 23,90 m
w tym:
zestawienie powierzchni netto pomieszczeń
KONDYGNACJA 1 (parter) – 267,76 m2
1/1 wiatrołap 7,31 m2
1/2 klatka schodowa 16,56 m2
1/3 szyb windy 2,97 m2
1/4 schowek 1,62 m2
1/5 korytarz 27,47 m2
1/6 jadalnia 60,72 m2
1/7 kuchnia podręczna 6,34 m2
1/8 toalety 21,15 m2
1/9 szatnia 29,55 m2
1/10 suszarnia 5,57 m2
1/11 prysznice 13,58 m2
1/12 pokój biurowy 19,24 m2
1/13 magazyn 51,03 m2
1/14 kotłownia 4,65 m2
KONDYGNACJA 2 (I piętro) - 223,82 m2 + pow. pomocnicza 49,04 m2
2/1 klatka schodowa 16,94 m2 + pow. pomocnicza 0,00 m2
2/2 szyb windy 2,97 m2 0,00 m2
2/3 schowek 1,71 m2 0,00 m2
2/4 korytarz 11,89 m2 0,00 m2
2/5 kasa 11,42 m2 5,18 m2
2/6 korytarz 10,62 m2 0,00 m2
2/7 sekretariat 15,05 m2 3,89 m2
2/8 gabinet kierownika 15,75 m2 3,94 m2
2/9 pokój biurowy 20,64 m2 0,00 m2
2/10 pokój biurowy 25,36 m2 9,12 m2
2/11 pokój biurowy 10,36 m2 3,77 m2
2/12 pokój biurowy 14,44 m2 5,25 m2
2/13 serwerownia 4,42 m2 0,00 m2
2/14 korytarz 6,08 m2 0,00 m2
2/15 pom. socjalne 8,25 m2 0,00 m2
2/16 toaleta 3,74 m2 0,00 m2
2/17 archiwum 12,88 m2 8,86 m2
2/18 rezerwa 22,08 m2 0,00 m2
2/19 rezerwa 9,22 m2 9,03 m2
4. Dostosowanie, do formy obiektów sąsiadujących, elementów przebudowy i rozbudowy budynku poprzez:
- naturalnych materiałów wykończeniowych - kamień, tynk, drewno
- struktury tynku
- kolorystyki odpowiadającej budynkowi istniejącemu.
5. Zakres robót obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku b. stolarni WOP na potrzeby budynku biurowo-socjalnego z dobudową klatki schodowej:
- roboty rozbiórkowe konstrukcji – ok. 491,6m2 p.u.;
- roboty konstrukcyjne stanu zerowego – ok.337,1m2 p.z.;
- roboty konstrukcyjne stanu surowego nadziemia – ok. 491,6 m2 p.u.
- roboty instalacyjne (rozbiórki instalacji, instal. elektryczne, instal. sanitarne, wentylacja mechan. - ok.491,6m2 p.u.;
roboty wykończeniowe (rozbiórki stanu wykończeniowego, roboty stanu wykończeniowego, wewnętrzne i zewnętrzne ( w ograniczonym zakresie) urządzenia i wyposażenie- ok. 491,6m2 p.u.;
- przyłącze wody – ok. 87,87m;
- przyłącze kanalizacji sanitarnej – ok. 164,81m;
- kanalizacja deszczowa- ok. 50,0m;
- drenaż opaskowy- ok. 82m;
- nawierzchnia utwardzona piesza- ok. 32,40m2 w szczególności: usunięcie zadrzewień- ok. 5szt, zdjęcie warstwy humusu-ok. 4,9m3, chodnik z kostki brukowej betonowej-32,40m2, obrzeża betonowe- 27m,
- roboty agrotechniczne w szczególności trawnik- ok. 0,01 ha
5. Przyjęte rozwiązania techniczne:
Fundamenty z betonu żwirowego klasy min.B-25.
Ściany zewnętrzne z betonu komórkowego grubości 30 i 36,5cm.
Płyta podłogowa częściowo istniejąca. Nowa betonowa, na gruncie i podkładzie żwirowym, ocieplana pod warstwą konstrukcyjną.
Strop nowoprojektowany żelbetowy, wylewany.
Ściany wewnętrzne działowe grubości 15 cm wykonane z bloczków gazobetonowych.
Schody wewnętrzne żelbetowe.
Więźba dachowa drewniana. Nowoprojektowana z drewna klasy C22 impregnowanego przeciwgrzybicznie
i przeciwpożarowo (impregnowane do właściwości „trudnozapalne” np. Fobos M-4, także pozostawiane drewniane elementy konstrukcyjne).
Pokrycie blachą w arkuszach (na wzór łączonej „na rąbek stojący”).
Stolarka budowlana
drewniana lub plastikowa, z podziałami zgodnie z rysunkami elewacji.
Wykończenie
1- na zewnątrz w podmurówce okładzina kamienna, w poziomie 1 - tynk, w poziomie 2 -drewno (deski 22 mm łączone na pióro i wpust lub alternatywny materiał zachowujący rysunek i wybarwienie drewna). Istniejąca okładzina kamienna kondygnacji parteru pozostawiana;
2-wykończenie wewnętrzne ścian tynkiem gipsowym. W łazienkach do poziomu min. 2m nad podłogą płytki ceramiczne;
3- podłoga z paneli drewnianych lub drewnopodobnych (zamiennie wykładzina dywanowa) oraz z płytek ceramicznych;
4- rynny, rury spustowe i obróbki blacharskie z blachy cynkowej lub plastikowe, antracytowe;
5-zewnętrzne elementy metalowe pomalowane farbą antykorozyjną i wykończeniową matową w kolorze antracytowym
6- zewnętrzne elementy drewniane (impregnowane do właściwości „trudnozapalne” np. Fobos M-4) malowane lakierami niekryjącymi (lub bejca i lakier bezbarwny) w wybarwieniu zgodnie z rysunkami elewacji;
6. Dostęp osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich do pomieszczeń biurowych I piętra – poprzez wybudowaną windę między kondygnacją wejścia i kondygnacją biurową.
7. Wyposażenie budowlano-instalacyjne:
Wentylacja pomieszczeń mechaniczna, nawiewno-wywiewna wyposażona w instalację rekuperacji.
Wloty wyprowadzone 10cm pod sufitem.
Instalacja grzewcza oparta na kotle na paliwo gazowe umieszczonym w kotłowni.
Instalacja sanitarna zaopatrywana w wodę z budowanego przyłącza. Odprowadzenie ścieków do projektowanego przyłącza kanalizacyjnego. Odprowadzenie ścieków deszczowych do uzgodnionej studni chłonnej, bez instalacji prowadzonych przez teren.
Instalacja elektryczna zaopatrywana w energię z projektowanego przyłącza.
Zewnętrzna infrastruktura techniczna ma być wykonana wyłącznie w zakresie niezbędnym dla potrzeb funkcjonowania budynku , w tym kanalizacja deszczowa do wykonania wyłącznie wokół budynku, z odprowadzeniem do studni chłonnej – bez prowadzenia instalacji przez teren.
Uwaga
Wszystkie prace ziemne mogą być wykonywane wyłącznie pod nadzorem uprawnionego archeologa.
Zatrudnienie archeologa należy do obowiązków Zamawiającego.
Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia objętego zakresem
Rzeczowym przedmiotu zamówienia:
- minimum 60 miesięcy- licząc wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
13.05.2019 | 10:00
» Location
Granitowa 2
Szklarska Poręba 58-580
Województwo: dolnośląskie
Polska
» Category assortment
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Miasto Szklarska Poręba
Granitowa 2
Szklarska Poręba 58-580
Województwo: dolnośląskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.