Remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej i dróg o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej wraz z remontem oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
» Notice description
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie remontów bieżących dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej i dróg o nawierzchni betonowej i gruntowej wraz z remontem oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, przy założeniu szacunkowo podanego zakresu rzeczowego robót, opisanych w poniższych częściach.
PRACE PLANOWANE DO REALIZACJI
CZĘŚĆ I – REMONTY BIEŻACE DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO
O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ w tym:
1. Remont cząstkowy nawierzchni z obcięciem krawędzi pilarką, z wywozem rumoszu
i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem
lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm przy użyciu recyklera lub masą bitumiczną na gorąco - 600 m2.
CZĘŚĆ II – REMONTY BIEŻACE DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BETONOWEJ, GRUNTOWEJ I Z KOSTKI GRANITOWEJ WRAZ Z REMONTEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO w tym:
I. REMONTY CZĄSTKOWE CHODNIKÓW (MATERIAŁ BETONOWY)
1. Wykonanie chodnika z kostki betonowej polbruk w miejsce istniejącego chodnika z płytek (rozebranie istniejącego chodnika, łącznie z uzupełnieniem podsypki i transportem materiałów) – 200 m2,
2. Ustawienie obrzeża chodnikowego o wymiarach 30x8cm z ceną obrzeża, transportem, wykonaniem rowka i podsypki – 150 mb,
3. Ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30 cm z ceną krawężnika, transportem, wykonaniem rowka i podsypki – 150 mb.
II. REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BETONOWYCH
1. Remont nawierzchni betonowych o głębokości ubytku do 4 cm z obcięciem krawędzi i transportem materiałów (przy użyciu betonu B-30) – 25 m2,
III. REMONTY NAWIERZCHNI Z PŁYT ŻELBETOWYCH
1. Wykonanie nawierzchni z płyt JOMB z wykonaniem koryta, podsypki z transportem materiałów – 200 m2.
IV. REMONTY NAWIERZCHNI Z KOSTKI GRANITOWEJ
1. Rozebranie nawierzchni z kostki, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej grub. 4 cm ponowne ułożenie kostki i ubicie (bez ceny kostki) – 20 m2.
V. REMONT OZNAKOWANIA PIONOWEGO (z transportem materiałów do miejsca robót)
1. Wykonanie nowego słupka, pomalowanie, ustawienie z zabetonowaniem – 45 szt.
2. Wykonanie nowej tablic oznakowania pionowego – 100 szt.
3. Montaż gotowych tablic znaków pionowych na istniejących słupkach bez względu na wymiar tablic (bez ceny znaków) – 120 szt.
4. Demontaż tablic znaków pionowych bez względu na wymiar z transportem na miejsce składowania – 120 szt.
5. Ustawienie gotowego słupka do znaków pionowych (bez ceny słupka) – 74 szt.
6. Demontaż słupka do znaków pionowych z transportem na miejsce składowania - 74 szt.
7. Nowe lustro drogowe wraz z montażem – 2 szt.
VI. REMONT OZNAKOWANIA POZIOMEGO (z usunięciem starego oznakowania)
1. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farba rozpuszczalnikową z materiałem odblaskowym, z transportem materiałów – 2000 m2,
VII. REMONT BARIER ŁAŃCUCHOWYCH (z transportem materiałów do miejsca wbudowania)
1. Zamontowanie nowego łańcucha z malowaniem – 50 mb,
2. Ustawienie słupka z malowaniem i betonowaniem – 40 szt.
VIII. REMONT ELEMENTÓW MOSTOWYCH – nie planuje się.
IX. REMONT BARIER ENERGOCHŁONNYCH I SZTYWNYCH
1. Ustawienie nowej bariery sztywnej z rury Ø 60 o kolorze żółtym – 10 mb.
X. REMONT STUDNI REWIZYJNYCH I WPUSTÓW ULICZNYCH
1. Regulacja wpustu ulicznego (rozebranie nawierzchni, podbudowy, podniesienie lub obniżenie studni, odtworzenie podbudowy i nawierzchni drogi, łącznie z transportem materiałów i wywozem rumoszu) – 5 szt.
XI. TRANSPORT MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG BETONOWYCH I GRUNTOWYCH
1. Dowóz kruszywa 20-60 mm naturalnego lub z przekruszonego betonu z transportem, załadunkiem i ceną materiału – 500 t.
XII. WYKONANIE PODBUDOWY – nie planuje się.
XIII. REMONT OZNAKOWANIA SYSTEMU INFORMACJI MIEJSKIEJ (z transportem materiałów do miejsca robót) – nie planuje się.
XVI. INNE PRACE NIE WYMIENIONE W CZĘŚCI II ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BETONOWEJ, GRUNTOWEJ I Z KOSTKI GRANITOWEJ WRAZ Z REMONTEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO (wycena na podstawie katalogu KNR lub wyceny godzinowej)
1. Stawka roboczogodziny robotnika drogowego – 200 godz.
2. Praco koparko – spycharki lub koparko – ładowarki – 50 godz.
3. Praca równiarki samojezdnej – 60 godz.
4. Praca samochodu samowyładowczego o ładowności do 6 ton – 10 godz.
5. Praca samochodu dostawczego o ładowności do 1 tony – 80 godz.
Zamawiający przewiduje zmianę ilości wyżej wymienionych prac lub objęcie zamówieniem prac nieplanowanych, a dokładny wykaz robót dla części I i II przedmiotu zamówienia przewidzianych do wykonania ujęto w Szczegółowym zakresie robót - remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej oraz Szczegółowym zakresie robót - remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej wraz z remontem oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, stanowiących załączniki nr 1 do umów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania remontów).
UWAGA
1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z póź. zm.) osób wykonujących wszystkie czynności określone w dwóch częściach zamówienia.
2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności
kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
2.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
2.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
3.1. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
3.2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
3.3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
3.4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności.
5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
6. Powyższy wymóg określony w ust. 1 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp)
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
20.12.2018 | 10:30
» Location
ul. Królewiecka
Mrągowo 11700
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska
» Category assortment
- Road and railroad services
» Buyer data
Gmina Miasto Mrągowo
ul. Królewiecka
Mrągowo 11700
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.