Usługi restauracyjne w formie całodziennego wyżywienia dla żołnierzy - w podziale na 2 zadania
» Notice description
1. Przedmiot i zakres zamówienia: przedmiotem zamowienia jest świadczenie usług restauracyjnych w formie przygotowywania i dostarczania posiłków dla żołnierzy w podziale na 2 zadania:
• ZADANIE NR 1 – obejmuje świadczenie usługi restauracyjnej dla JW 3946
i JW 2748 zlokalizowanych w m. Bytom i Radzionków;
• ZADANIE NR 2 - obejmuje świadczenie usługi dla JW 3390 zlokalizowanej
w m. Tarnowskie Góry i Tarnowskie Góry - Lasowice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
- załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia,
- załącznik nr 2a – Asortyment produktów spożywczych zawartych w normach wyżywienia żołnierzy,
- załącznik nr 2b – Wymiar rzeczowy normy wyżywienia,
- załącznik nr 2c – Wymagane wielkości porcji potraw i napojów
w poszczególnych posiłkach,
stanowiące integralną część SIWZ.
Dodatkowe wymagania.
Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie.
W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadać stosowne pozwolenie do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2017r. W przypadku realizacji zamówienia z wykorzystaniem osób nie posiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkował będzie nie wpuszczeniem na teren obiektów wojskowych przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego.
W celu ustalenia wymagań odnośnie zaleceń pod kątem bezpieczeństwa przemysłowego
i osobowego należy kontaktować się z Pełnomocnikiem OIN właściwej jednostki.
Wykonawca w terminie 14 dni przed przystąpieniem do realizacji zamówienia złoży do D- cy JW 3946, JW 2748, JW 3390 w formie pisemnej wniosek o zgodę na wejście/wjazd osób
i pojazdów jak również wykaz sprzętu jaki będzie wykorzystany (w szczególności urządzenia które będą przez Wykonawcę po zakończeniu prac wywożone z kompleksu). W powyższym wykazie wykonawca wskaże numer umowy, której dotyczy jak również w stosunku do osób Wykonawca poda dane personalne wraz z numerem PESEL, oraz numerem dowodu osobistego, stanowiskiem (pełnioną funkcją), w stosunku do pojazdów rodzaj pojazdu, markę i numer rejestracyjny. Brak wniosku z żądanymi danymi będzie skutkował brakiem zezwolenia na wejście/ wjazd pracowników na teren podlegający ochronie.
Pracownicy wykonawcy mają prawo do przebywania jedynie w rejonie wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, dostęp do innych pomieszczeń obiektu, do których jest on konieczny w związku z wykonaniem przedmiotu umowy każdorazowo musi być uzgodniony
z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przez osoby realizujące zamówienie oraz podwykonawców którym zleci prace zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu
i dźwięku zgodnie z Decyzją Nr 221 Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 lipca 2012 r.
w sprawie zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz organizacji ochrony informacji niejawnych podczas odpraw, narad i szkoleń w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych (Dz. Urz. MON z 2012r. poz. 287 z późn. zm.). Użytkowanie na terenie obiektu urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz telefonów komórkowych wymaga zgody Zamawiającego (osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego).
D-cy jednostek wojskowych oraz Komendant 4 WOG zastrzegają sobie prawo zgłaszania wniosków dotyczących składu zespołu realizującego przedmiot zamówienia. Wykonawca po uzgodnieniu terminu z Dowódcami jednostek, umożliwi dokonanie przeszkolenia całego personelu odpowiedzialnego za realizację zadania w danym kompleksie przez osoby wyznaczone odpowiedzialne za nadzór nad systemem przepustkowym oraz systemem ochrony kompleksu. Powyższe wymaganie dotyczy również osób zgłaszanych jako dodatkowe w trakcie realizacji zamówienia. W związku z powyższym zgłoszenie zmiany pracowników lub pojazdów powinno odbyć się z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
19.12.2017 | 09:00
» Location
ul. Gen. Andersa 47
Gliwice 44121
Województwo: śląskie
Polska
» Category assortment
- Food services
» Buyer data
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Gen. Andersa 47
Gliwice 44121
Województwo: śląskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Hotels and catering services category published on OnePlace in last 10 days.