ZP-2380-525-123/2017 Zakup i dostawa walizek kryminalistycznych i plecaków kryminalistycznych do wykonywania czynności na miejscach zdarzeń przez techników kryminalistyki KMP/KPP Policji garnizonu śląskiego

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa walizek kryminalistycznych i plecaków kryminalistycznych do wykonywania czynności na miejscach zdarzeń przez techników kryminalistyki KMP/KPP Policji garnizonu śląskiego w pełni wyposażonych i odpowiadających minimalnym wymaganiom podanym w opisie przedmiotu zamówienia. Podane parametry w SIWZ i załącznikach są parametrami minimalnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania asortymentu o wyższych parametrach technicznych.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
33 79 00 00-4 Laboratoryjne
33 19 00 00-8 Różne urządzenia i produkty medyczne
33 95 40 00-2 Zestawy do zbierania dowodów biologicznych
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, tj.
Zadanie nr 1 Zakup i dostawa 95 kpl walizek kryminalistycznych
Zadanie nr 2 Zakup i dostawa 12 kpl plecaków kryminalistycznych
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzorze umowy
3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył asortyment fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go.
6. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą asortymentu ponosi Wykonawca.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył asortyment, którego termin przydatności na asortyment i poszczególne elementy wyposażenia walizki kryminalistycznej/plecaka kryminalistycznego wynosił minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy walizki/plecaka.
8. Zamawiający wymaga, aby serwis gwarancyjny na poszczególne elementy wyposażenia walizki/plecaka, jak i na samą walizkę/plecak był realizowany przez Wykonawcę wraz z odbiorem i dostawą od/do bezpośredniego użytkownika (KMP/KPP garnizonu śląskiego)
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uznał reklamację na wady ukryte dostarczanego asortymentu i bezzwłocznie go wymieniał na wolny od wad fizycznych i prawnych.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony asortyment udzielił gwarancji na okres wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. Zamawiający określa minimalną gwarancję 24 miesiące na od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron oraz maksymalny okres gwarancji który będzie brany do wyliczenia punktów w ramach kryterium oceny na 36 miesięcy. Warunki gwarancji nie mogą być gorsze od warunków gwarancji producenta.
11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w przypadku braku wskazania gwarancji udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące.
12. W okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca.
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał Producenta i numer fabryczny dla każdej pozycji wyposażenia oferowanej walizki/plecaka w załączniku nr 4 do SIWZ. Brak wskazania Producenta i numeru fabrycznego dla którejkolwiek pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ.
14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył asortyment na własny koszt do magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP w Katowicach ul. Kochłowicka 5, 40-817 Katowice w godzinach od 800 do 1400 w dniu pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
15. UWAGA: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza asortyment równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ i o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania (funkcjonalności) lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy.
16. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załączniki nr 1 oraz nr 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
17. Zamawiający przewiduje zakup dodatkowego asortymentu dla zadania nr 1 i zadania nr 2 w ramach prawa opcji do wysokości środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu.
19. Zamawiający przed podpisaniem umowy poinformuje mailowo lub pisemnie Wykonawcę o możliwości skorzystania z prawa opcji w całości lub części, bądź odstąpienia. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający zastrzega, że dostawa zakupywanego asortymentu w ramach opcji nastąpi jednorazowo, wraz z dostawą asortymentu zakupionego w ramach zamówienia podstawowego, tj. nie później niż do dnia 15.12.2017 r.
20. Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta i o tych samych numerach katalogowych oraz o tych samych parametrach, co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego.

UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt. 23 ( zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

15.12.2017 | 00:00


» Location

ul. J. Lompy 19
Katowice 40038
Województwo: śląskie
Polska


» Category assortment

  • Personal hygiene products

» Buyer data

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19
Katowice 40038
Województwo: śląskie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from OSH and personal hygiene category published on OnePlace in last 10 days.