DOSTAWA PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA TYPU GALOWEGO
» Notice description
z wymaganiami określonymi niniejszą SIWZ.
2. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego n/w asortyment:
2.1. Mundur galowy wojsk lądowych – WDTT 108/MON, w ilości 260 kompletów;
2.2. Mundur galowy sił powietrznych – WDTT 108/MON, w ilości 150 kompletów;
2.3. Płaszcz wojsk lądowych – WDTT 215/MON, w ilości 40 kompletów;
2.4. Płaszcz sił powietrznych – WDTT 215/MON, w ilości 40 kompletów;
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 3581130-5
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie:
6.1. Zamawiający określił w pkt 2 ilości przedmiotów, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania („podstawowy zakres zamówienia”).
6.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości przedmiotów w stosunku do przewidzianych
w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych przedmiotów, zgodnych z niniejszą SIWZ i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotów rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy w zakresie munduru galowego wojsk lądowych - 12% podstawowego zakresu zamówienia tj. 30 kompletów.
6.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
6.4. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację dotyczącą uruchomienia „prawa opcji”
w terminie nie przekraczającym 30 dni od daty podpisania umowy.
7. Przedmioty podlegają nadzorowaniu jakości, w ramach odbioru wojskowego, które ma być realizowane przez przedstawiciela Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (RPW), w oparciu o „klauzulę jakościową”, zgodnie z wymaganiami AQAP 2120 (wymagania NATO).
8. Oferowane przedmioty powinny zostać oznakowane kodami kreskowymi zgodnie z WDTT oraz postanowieniami Decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014 r. poz. 11).
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 7.
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
15.12.2017 | 00:00
» Location
ul. Okólna 37
Toruń 87100
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska
» Category assortment
- Working clothes and footwear, protective clothing
» Buyer data
Jednostka Wojskowa 4620
ul. Okólna 37
Toruń 87100
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from OSH and personal hygiene category published on OnePlace in last 10 days.