Wsparcie systemu provisioningu telefonii IP TiM firmy Aspiria Informations Technologie.
» Notice description
6.1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) zapewnienie wsparcia serwisowego Producenta Oprogramowania dotychczas posiadanych Li-cencji Oprogramowania Systemu Zarządzania Telefonią TiM 7 Zamawiającego, zgodnie z poniższą tabelą na poziomie TiM Maintenance Major,
b) świadczenie wsparcia eksperckiego, w wymiarze nieprzekraczającym 250 godzin w okresie obowiązywania umowy zgodnie z ofertą na warunkach określonych we umowie.
6.2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
26.05.2021 | 12:00
» Location
00-950 Warszawa
» Category assortment
- Maintenance and support
» Buyer data
Miasto Stołeczne Warszawa
Plac Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from IT and telecommunications category published on OnePlace in last 10 days.