Przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt „Rozwój miejskiego zbiorowego transportu niskoemisyjnego wraz z systemem zarządzania komunikacją miejską w Pile”
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, dotyczącej zbiorowego transportu: publicznego, rowerowego i pieszego.
2. Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach projektu pn. „Rozwój miejskiego zbiorowego transportu niskoemisyjnego wraz z systemem zarządzania komunikacją miejską w Pile” realizowanego w ramach zawartej umowy o dofinansowanie nr RPWP.03.03.01-30-0004/16-00 Oś priorytetowa 3. Energia Działanie 3.3. Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska Poddziałanie 3.3.1 Inwestycje w obszarze transportu miejskiego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020.
3. Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie zrównoważonej mobilności miejskiej, a tym samym skłonienie mieszkańców Piły i tzw. sypialni wokół aglomeracji do zrównoważonych zachowań związanych z przemieszczaniem się i zapewniających, że transport zbiorowy oraz niezmotoryzowany (taki jak rowery, ruch pieszy) będzie wybierany częściej niż samochód, jako podstawowy środek przemieszczania się w obrębie miasta, jak i najbliższej okolicy. Zaplanowana kampania będzie wielokanałowa (m.in. prasa, media społecznościowe, Internet, radio i telewizja).
4. Działania informacyjne i promocyjne będą skierowane w szczególności do osób korzystających z samochodów osobowych (w celu nakłonienia ich do zmiany swoich zachowań transportowych), ale i mieszkańców już teraz korzystających z transportu zbiorowego czy niezmotoryzowanego (utrwalanie pożądanych zachowań transportowych).
5. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) opracowanie kompleksowego planu realizacji kampanii, obejmującego wszelkie scenariusze, harmonogramy, projekty (w tym graficzne), sposoby realizacji poszczególnych działań,
2) kampanię w mediach:
a) produkcja i emisja spotów w telewizji
b) produkcja i emisja spotu radiowego
c) emisja spotu w Internecie
d) współprowadzenie fanpage Miasto Piła na portalu społecznościowym
e) emisja i publikacja artykułów w prasie
f) emisja artykułu sponsorowanego oraz publikacje w Internecie,
3) kampanię outdoorową (billboardy, balony wentylatorowe),
4) kampanię bezpośrednią (druk i dystrybucja ulotek oraz planu miasta
z opracowaniem graficznym, dostawa gadżetów, organizacja imprez plenerowych, organizacja rajdów rowerowych wraz z piknikami, przygotowanie koncepcji oraz realizacja programu/konkursu).
6. Oznakowanie materiałów należy wykonać zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji - dla umów podpisanych od 1 stycznia 2018 r.”, kartą wizualizacji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz obowiązkami informacyjnymi beneficjenta realizującego projekty w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, zamieszczonymi na stronie:
https://wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r oraz Księgą Znaku Urzędu Miasta Piły.
7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie oraz prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji, wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w zał. nr 3 do SWZ.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
10.05.2021 | 10:00
» Location
64-920 Piła
» Category assortment
- Marketing and PR services
» Buyer data
Gmina Piła
Plac Staszica 10
64-920 Piła
telefon: 672126210
fax: Brak
email: um@um.pila.pl
nip: Brak
regon: Brak
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Marketing, publicity and PR category published on OnePlace in last 10 days.