„USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH” z podziałem na części: Część nr 1. Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodem o ładowności do 3,5 Mg
» Notice description
„USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH” z podziałem na części:
Część nr 1. Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych
Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodem o ładowności do 3,5 Mg
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Kosztorysach Ofertowych, oraz załącznikach do Siwz: Istotnych postanowień do umowy.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług p.n.:
„USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH”
z podziałem na części:
Część nr 1. Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych
Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodem o ładowności do 3,5 Mg
CZĘŚĆ nr 1 - Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych
1. Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych w ilości 2 424 900,00 m2
2. Szacunkowa powierzchnia koszenia w ciągu dróg powiatowych z podziałem na poszczególne gminy:
1) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Brusy :
- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 165 000,00 ;
- powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 495 000,00.
2) Wykaszanie rowu infiltracyjno - odparowywującego w ciągu drogi powiatowej nr 2617G od DW235 do miejscowości Lubnia (lewa strona) wraz ze zbiornikiem retencyjnym w miejscowości Lubnia (z wywozem trawy):
- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 1 000,00 ;
- powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 3 000,00.
3) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Chojnice:
- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 222 000,00 ;
- powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 660 000,00.
4) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Czersk:
- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 136 000,00 ;
- powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 408 000,00.
5) Wykaszanie traw i chwastów z wywozem skoszonej trawy z pasów zieleni przy ulicach powiatowych na terenie miasta Czersk (z wywozem trawy):
- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 30 000,00 ;
- powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 120 000,00.
6) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Konarzyny:
- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 33 500,00 ;
- powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 100 500,00.
7) Wykaszenie rowu infilracyjno-odparowywującego w ciągu drogi powiatowej nr 2512G od DW212 do miejscowości Konarzyny (prawa strona)(z wywozem trawy)
- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 5 000,00 ;
- powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 15 000,00.
8) Wykaszanie traw i chwastów z wywozem skoszonej trawy z pasów zieleni przy ulicach powiatowych na terenie miasta Chojnice (z wywozem trawy):
- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 83 400,00 ;
- powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 333 600,00.
9) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2634G Charzykowy -Karolewo (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami - cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy):
- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 15 500,00 ;
- powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 62 000,00.
10) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2410G Czersk-Malachin (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami – cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy):
- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 17 000,00 ;
- powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 68 000,00.
11) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2624G Charzykowy – Chociński Młyn (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami – cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy):
- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 26 000,00 ;
- powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 52 000,00.
12) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2624G i 2628G DW212 - Charzykowy – Chojniczki (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami – cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy):
- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 17 200,00 ;
- powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 68 800,00.
13) Droga powiatowa nr 2624G na odcinku DW 235 – Krojant - DK 22 (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami – cała szerokość pasa drogowego)
- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 13 000,00 ;
- powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 39 000,00.
3. Termin wykonania podstawowego (pierwszego) koszenia obejmującego miasto Chojnice, miasto Czersk, gminę Chojnice, gminę Czersk, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2634G Charzykowy – Karolewo, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2410G Czersk – Malachin, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2624G-2628G-DW212 Charzykowy - Chojniczki w ilości: 519 100,00 m² wykonawca wykona w terminie do 21 dni kalendarzowych lub 28 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania zlecenia od zamawiającego faxem lub emailem, w zależności od ilości dni zaznaczonych na druku oferty składanej w postępowaniu. ( kryterium oceny ofert).
4. Zakres i szczegółową lokalizację wykonywania kolejnych koszeń, zamawiający określi,
w odrębnych zleceniach sukcesywnie.
5. Wykonawca wykona zlecony zakres usług, o którym mowa w pkt. 4 w terminie do 14 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania od zamawiającego zlecenia faxem lub na adres e-mail.
6. Kryteria oceny ofert: Cena - 60%,
Termin wykonania podstawowego (pierwszego) koszenia obejmującego miasto Chojnice, miasto Czersk, gminę Chojnice, gminę Czersk, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2634G Charzykowy – Karolewo, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2410G Czersk – Malachin, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2624G-2628G-DW212 Charzykowy - Chojniczki w ilości: 519 100,00 m ² liczony od dnia otrzymania zlecenia od zamawiającego faxem lub emailem, w zależności od ilości dni zaznaczonych na druku oferty składanej w postępowaniu. ( kryterium oceny ofert). – 40%
do 21 dni kalendarzowych - 40 pkt
do 28 dni kalendarzowych - 0 pkt
7. Oferta, w której nie podano żadnego terminu: Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca oferuje termin wykonania 28 dni i wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
Oferty, w których podano termin dłuższy niż 28 dni, będą odrzucone jako niezgodna z zapisami siwz.
8. Wymagana szerokość koszenia min. 1,2 m (na odcinkach zamiejskich) oraz cała szerokość pasa drogowego na obszarach zabudowanych. Usługi wykonywane mechanicznie muszą być uzupełnione ręcznym obkoszeniem przy drzewach i urządzeniach drogowych. Maksymalna wysokość roślin pozostałych po skoszeniu do 5 cm.
9. Uwaga: na terenie miasta Brusy i Czersk z wywozem trawy.
10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1320 ze zm.).
1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) Usługa związana z koszeniem traw i chwastów – operator kosiarki
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy.
Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt organizacji ruchu na czas wykonywania usługi uzgodniony z Komendą Powiatową Policji w Chojnicach i zatwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Chojnicach.
CZĘŚĆ NR 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodem o ładowności do 3,5 Mg
1. Samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em
1) Wynajem samochodu skrzyniowego o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em do transportu materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych .
2) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego.
3) Obsługa 2 osobowa: operator HDS zarazem pracownik fizyczny i kierowca + 1 pracownik fizyczny
4) Wymagane wyposażenie dla auta z HDS-em:
chwytak do drewna długiego,
chwytak dwuszczękowy.
Uwaga: HDS musi posiadać aktualne przeglądy Dozoru Technicznego!
Zakres usług – do 350,00 godz.
2. Samochodem o ładowności do 3,5 Mg
1) Wynajem samochodu skrzyniowego o ładowności do 3,5 Mg do transportu materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych
2) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego
3) Obsługa 2 osobowa: kierowca zarazem pracownik fizyczny + pracownik fizyczny
Zakres usług – do 1400,00 godz.
3. Kryteria oceny ofert: Cena - 60%,
Termin podstawienia samochodu o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodu o ładowności do 3,5 Mg liczony od godziny zgłoszenia - 40%
do 24 godzin - 40 pkt
do 48 godzin - 0 pkt
Oferta, w której nie podano żadnego terminu: Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca oferuje termin podstawienia sprzętu 48 godzin i wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
Oferty, w których podano termin dłuższy niż 48 godzin, będą odrzucone jako niezgodna z zapisami siwz.
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. - Dz. U. z 2020, poz. 1320 ze zm.).
1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em – operator HDS
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
04.02.2021 | 10:00
» Location
31 Stycznia 56
Chojnice 89-600
Województwo: pomorskie
Polska
» Category assortment
- Landscaping services
» Buyer data
Powiat Chojnicki
31 Stycznia 56
Chojnice 89-600
Województwo: pomorskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.