Naprawa dróg gruntowych oraz ścinka poboczy i odmulanie rowów przydrożnych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2021 r.
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa dróg gruntowych oraz ścinka poboczy i odmulanie rowów przydrożnych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2021 r.
2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
1) CZĘŚĆ I – Naprawa dróg gruntowych.
Zakres rzeczowy obejmuje profilowanie mechaniczne dróg gruntowych i wykonanie nawierzchni żwirowych, tłuczniowych i z gruzu betonowego wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem oraz powierzchniowe odwodnienie wskazanych przez Zamawiającego miejsc nawierzchni drogi polegające na zdjęciu nadmiaru ziemi, uformowaniu w poboczu drogi koryta umożliwiającego naturalny spływ wody opadowej z powierzchni jezdni do istniejącego rowu lub na przyległy teren wraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ.
Przedmiar robót:
Lp Wyszczególnienie prac Jedn. Ilość jedn.
1 2 3 4
NAWIERZCHNIA
1 Wykonanie robót ziemnych z odwozem na 2 km m³ 10,00
2 Profilowanie dróg z zagęszczeniem km 30,00
3 Profilowanie dróg km 5,00
4 Wykonanie nawierzchni tłuczniowej o grubości 7 cm m2 2 800,00
5 Wykonanie nawierzchni żwirowej o grubości 8 cm m2 660,00
6 Wykonanie nawierzchni z gruzu betonowego o grubości 10 cm m2 1 100,00
UWAGA: Odcinki dróg gruntowych, których będą dotyczyły sukcesywne zlecenia w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia wynosić będą od 0,4 km do 3 km.
2) Część 2 zamówienia: ścinanie poboczy oraz odmulanie rowów przydrożnych.
Zakres rzeczowy obejmuje ścinkę poboczy gruntowych oraz odmulanie rowów przodrożnych wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Powierzchniowe odwodnienie wskazanych przez Zamawiającego miejsc nawierzchni drogi polegać będzie na zdjęciu nadmiaru ziemi, uformowaniu w poboczu drogi koryta umożliwiającego naturalny spływ wody opadowej z powierzchni jezdni do istniejącego rowu lub na przyległy teren wraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1b i 1c do niniejszej SIWZ.
Przedmiar robót:
Lp Wyszczególnienie prac Jedn. Ilość jedn.
1 2 3 4
NAWIERZCHNIA
1. Ścinanie poboczy o szerokości śr 1,5 m
(dotyczy poboczy przy drogach gruntowych i bitumicznych) mb 40 000,00
2. Odmulanie rowów przydrożnych o szer. w dnie 0,4 m wraz z profilowaniem skarp o pochyleniu 1:1 – 1:1,5 i zamuleniu od 0,2-0,4 m. mb 3 000,00
3. Ścinanie poboczy o szerokości śr 1,5 m wraz z odmulaniem rowów przydrożnych o szer. w dnie 0,4 m wraz z profilowaniem skarp o pochyleniu 1:1 – 1:1,5 i zamuleniu od 0,2-0,4 m. mb 3 000,00
2. Czas przystąpienia do realizacji robót ustala się na:
1) w trybie nagłym/awaryjnym do 3 godzin od zgłoszenia telefonicznego, fax, e-mail w przypadku sytuacji zagrażających bezpieczeństwu uczestników ruchu
2) w trybie zwykłym do 5 dni zgodnie z ustalonym harmonogramem, o ile nie zostanie określony inny termin. (zgodnie z ofertą)
3. Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności w trybie awaryjnym – wskazaną do kontaktów w umowie.
4. Wymagania szczegółowe stawiane Wykonawcy a związane z przedmiotem zamówienia:
1) wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług transportowych samochodem samowyładowczym w czasie i miejscach określonych przez Zamawiającego, Zamawiający zobowiązuje się do zgłaszania usług w przeddzień ich wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprawnym samochodem oraz do posiadania ważnego ubezpieczenia OC pojazdu.
2) wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
3) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
4) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
5) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
6) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7) Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.
8) Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi: 3-ce, z tym że okres rękojmi za wady i gwarancji jakości w zakresie ścinki poboczy wynosi 12 m-cy.
9) Zamówienie podzielono na 2 części i dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
14.01.2021 | 11:30
» Location
ul. Gdańska 26
Kartuzy 83-300
Województwo: pomorskie
Polska
» Category assortment
- Road and railroad services
» Buyer data
Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
ul. Gdańska 26
Kartuzy 83-300
Województwo: pomorskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.