Przebudowa drogi gminnej nr 070230C Łabędź-Wronie w ramach zadania modernizacja drogi dojazdowej nr 070230C do gruntów rolnych w Łabędziu
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 070230C Łabędź-Wronie w ramach zadania modernizacja drogi dojazdowej nr 070230C do gruntów rolnych w Łabędziu, o łącznej długości 0,853 km, na działce ewidencyjnej nr 22 w obrębie geodezyjnym Łabędź.
Zakres robót obejmuje m.in.
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
- wykonanie warstw nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
- wykonanie poboczy gruntowych, umocnionych kruszywem łamanym.
2. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do:
- obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia realizowanego obiektu
przed przystąpieniem do robót i sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną;
- wykonania i uzgodnienia czasowej organizacji ruchu;
- przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania protokołów zamawiającemu;
- zastosowania się do warunków i uzgodnień wydanych przez gestorów sieci i dokonania stosownych zgłoszeń przed przystąpieniem do robót;
- naprawy lub odtworzenia uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami;
- naprawy uszkodzeń lub odtworzenia istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu;
- odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia;
- utrzymywania nawierzchni dróg zgodnie z wymaganiami zarządców dróg;
- utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów oraz ich ewentualnej utylizacji;
- innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia;
- uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został:
1) w projekcie budowlanym branży drogowej;
2) w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
3) w projekcie stałej organizacji ruchu.
Zamawiający załącza również przedmiar robót; z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia załączone przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy.
4. W przypadku określenia w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarach robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
5.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osób wykonujących wszystkie czynności związane z wykonywaniem podbudowy i nawierzchni bitumicznych.
5.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 5.1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny;
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów;
- przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.
5.3. W trakcie realizacji zamówienia, wykonawca - na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży zamawiającemu na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w pkt 5.1. czynności oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
5.4. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się wezwanie wykonawcy środkami komunikacji elektronicznej) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5.1 czynności.
5.5. Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.1 czynności wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną określoną w § 19 projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Projekt ubiega się o dofinansowanie z funduszy zewnętrznych.
7. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1a. ustawy, który stanowi że zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
13.01.2021 | 09:00
» Location
ul. Mickiewicza 21
Wąbrzeźno 87-200
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska
» Category assortment
- Construction supervision and other construction services
- Other construction and renovation works
- Landscaping services
- Technical building installation services
- Dismantling services
- Road and railroad services
- Dredging and regulation of water bodies and watercourses
- Design services
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Gmina Ryńsk
ul. Mickiewicza 21
Wąbrzeźno 87-200
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.