„Remonty cząstkowe jezdni, chodników oraz naprawa przełomów na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów”.
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe jezdni, chodników oraz naprawa przełomów na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów.
2. Zakres rzeczowy remontu cząstkowego jezdni i chodników.
1) Remont – usuwanie ubytków w jezdni asfaltowej:
nacięcie uszkodzonych miejsc piłą mechaniczną wokół ubytku z nadaniem regularnych kształtów, odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia i oczyszczenie uszkodzonego miejsca, posmarowanie krawędzi oraz skropienie remontowanego miejsca emulsją asfaltową, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w dwóch warstwach – 5 cm i 5 cm, mechaniczne zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej, posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie kruszywem, uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu z uwzględnieniem zapisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z póżn. zm.) i ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1439).
2) Remont – usuwanie wyboi, powierzchni spękanych i zaniżeń w jezdni asfaltowej:
wykonanie nacięć w jezdni asfaltowej w miejscach uprzednio wyznaczonych, odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia i oczyszczenie uszkodzonego miejsca, odspojenie 10-cio centymetrowej wierzchniej warstwy podbudowy mocno zanieczyszczonej gruntem, oczyszczenie i wykonanie jej wzmocnienia, polegającego na ułożeniu nowej warstwy tłucznia grubości 10 cm, bądź wyrównanie miejsc z ubytkami tłucznia do wymaganej niwelety, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej grubości 5 cm, mechaniczne zagęszczenie ułożonej mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej, posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie kruszywem, uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu z uwzględnieniem zapisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z póżn. zm.) i ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1439).
3) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń zlokalizowanych w jezdni:
regulacja wpustów ulicznych
regulacja włazów kanałowych
cięcie piłą nawierzchni asfaltowej i betonowej do głębokości 10 cm.
3. Zakres rzeczowy zamówienia realizowany będzie w miarę potrzeb, na podstawie wskazań Zamawiającego wg wzoru, który stanowi załączniki nr 1 do wzoru umowy.
4. Terminy przystąpienia do wykonania prac na podstawie otrzymanych od Zamawiającego zleceń zawierających wskazanie wykonania prac określonych w § 1 ust 2 wzoru umowy:
1) przystąpienie do zleconych prac w trybie zwykłym:
a) w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie, licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy;
b) maksymalny czas na przystąpienie do zleconych prac nie może być dłuższy niż 7 (siedem) dni od daty przekazania zlecenia;
c) przekazanie zlecenia będzie się odbywać każdorazowo w siedzibie Zamawiającego, a jeżeli nie jest to możliwe, przesyłane będzie e-mailem lub faksem;
2) przystąpienie do zleconych prac w trybie awaryjnym, tj. w przypadku uszkodzenia jezdni typu głęboki ubytek lub wyrwa, zapadnęcie się kraty ściekowej, włazu kanalizacji, zagrażających bezpieczeństwu ruchu (kwalifikuje każdorazowo Zamawiający):
a) oznakowanie wskazanego miejsca w czasie do 2 godzin od przyjęcia telefonicznego zgłoszenia;
b) naprawa do 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot prac określony każdorazowo w zleceniu w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy, na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 12 (dwanaście) miesiący, zgodnie z warunkami gwarancji określonymi w załączniku nr 2 do wzoru umowy.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
07.01.2021 | 10:00
» Location
ul. dr. Floriana Ogana 5
Knurów 44-190
Województwo: śląskie
Polska
» Category assortment
- Road and railroad services
» Buyer data
Gmina Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5
Knurów 44-190
Województwo: śląskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.