Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji Warcie przy ul. Sadowej 47.
» Notice description
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy nowej siedziby Komisariatu Policji w Warcie przy ul. Sadowej 47 na działce nr 39/9 w obrębie 0008, w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Pracownię MERITUM Grupa Budowlana sp. z o. o. Sp. k. z/s w Krakowi
2.Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1.budowę budynku komisariatu policji wraz z masztem antenowym o wysokości 25 m;
2. budowę budynku gospodarczo-garażowego z pomieszczeniem przeznaczonym na śmietnik i oddzielnym pomieszczeniem na agregat prądotwórczy;
3. budowę obiektów małej architektury (maszt flagowy i pylon informacyjny z logo policji);
4. budowę utwardzeń terenu (dróg wewnętrznych, miejsc postojowych, chodników);
5. budowę instalacji wewnętrznych wodociągowych ;
6. budowę instalacji kanalizacyjnych: sanitarnych i deszczowych ze zbiornikiem na retencyjnym;
7. budowę instalacji wewnętrznych c. o.;
8. budowę instalacji gazowej ze zbiornikiem na gaz płynny;
9. budowę instalacji wentylacji i klimatyzacji;
10.budowę instalacji elektrycznych wraz z oświetleniem zewnętrzny;
11.budowę przyłączy teletechnicznych;
12.przebudowę sieci elektroenergetycznej.
3.Zamawiający informuje, że dostawa wyposażenia ruchomego nie wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia.
4.Do obowiązków Wykonawcy należy załatwienie wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego zbiornika na gaz płynny – na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego.
5.Wykonawca wraz z ofertą złoży Wykaz urządzeń KP w Warcie, które zostaną zastosowane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ.
6.Dokładny zakres robót został określony w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zawartych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Załącznik ten oraz pozostałe zapisy SIWZ stanowią podstawę niezbędną do wyceny i określenia technologii robót oraz standardu zastosowanych materiałów.
7.Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami decyzji o pozwolenie na budowę nr 993/2019 wydanej w dniu 16.12.2019 r. przez Starostę Sieradzkiego zawartej w Załącznik nr 3 do SIWZ.
8.Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 11 do SIWZ.
9.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i asortymentu równoważnego do wskazanego w załączniku nr 4 do SIWZ, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wskazane przez Zamawiającego rozwiązania materiałowe oraz typy urządzeń i asortymentu są rozwiązaniami przykładowymi. Mają one na celu określenie standardów w zakresie zastosowanych materiałów i urządzeń, asortymentu. Wykonawca może wycenić materiały i urządzenia, asortyment wskazany przez Zamawiającego lub równoważny o tym samym lub wyższym standardzie.
10.Zamawiający za materiał równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany produkt jest równoważny do określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.
11.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów własnych.
12.Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215).
13.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu.
14.Do dokumentacji odbiorowych muszą być dołączone certyfikaty i/lub deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966).
15.Wymagany okres gwarancji- minimum 36 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad.
Art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę
16.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z wykonywaniem robót budowlanych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Powyższy wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie np. kierujących budową lub dostawców materiałów budowlanych.
17.W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany na każdorazowe żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 5 dni roboczych, do przedłożenia Wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia, celem wykazania okoliczności, o których mowa w pkt 3.12. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie w formie pisemnej powinno zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby osób zatrudnionych, rodzaj umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę zanonimizowanych umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie.
18.Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 5 i 14 wzoru umowy – Załącznik nr 11 do SIWZ.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
23.12.2020 | 10:00
» Location
ul. Lutomierska 108/112
Łódź 91-048
Województwo: łódzkie
Polska
» Category assortment
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
Łódź 91-048
Województwo: łódzkie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.