Wynajem i serwisowanie kontenerów sanitarnych, kabin sanitarnych, umywalek wolnostojących, kontenerów socjalnych oraz portierni-stróżówki w okresie od 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r. (zamówienie z podziałem na 3 zadania)
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem i serwisowanie kontenerów sanitarnych, kabin sanitarnych, umywalek wolnostojących, kontenerów socjalnych oraz portierni-stróżówki
w okresie od 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 następujące zadania (części):
1) wynajem i serwis kontenerów sanitarnych – zadanie (część) nr 1;
2) wynajem i serwisowanie kabin sanitarnych z umywalkami oraz wynajem
i serwisowanie umywalek wolnostojących – zadanie (część) nr 2;
3) wynajem kontenera socjalnego i portierni – stróżówki – zadanie (część) nr 3.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdego zadania przedstawiony został w Opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącym załączniki nr 5A – 5C do SIWZ.
4. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte są wszystkie części zamówienia w zakresie wykraczającym poza ilość i wartość zamówienia podstawowego, zgodnie opisem przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający w terminie odpowiednio do 30 listopada 2021 r. złoży Wykonawcy oświadczenie o zleceniu wykonania opcji.
6. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizacje zadań stanowiących przedmiot umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
7. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w ust. 5 w terminie do 30 listopada 2021 r. oznacza rezygnację z pozostałej części przedmiotu zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonanie zamówienia w zakresie zamówienia podstawowego.
8. Uzupełnieniem opisów przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowią załączniki nr 4A – 4C do SIWZ (Projekty umów).
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
08.12.2020 | 10:30
» Location
Krakowska 11 B
Rzeszów 35-111
Województwo: podkarpackie
Polska
» Category assortment
- Purchase, sale and rental of property
- Finishing and renovation works
» Buyer data
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Krakowska 11 B
Rzeszów 35-111
Województwo: podkarpackie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Real estate category published on OnePlace in last 10 days.